با خوردن این سالاد، خوش هیکل بمانید!

به گزارش مجله لیست پیوند، اول اینکه خیلی خوشگله. دوم پر از ویتامینه. سوم هم که از همه مهم تره اینه که هنرپیشه اصلی این سالاد خوش آب و رنگ لوبیا سفیده که به خاطر ویژگی هایی که داره جون می ده برای کسانی که اهل رژیم و کم کردن وزن هستند.

با خوردن این سالاد، خوش هیکل بمانید!

پس این سالاد گذشته از اینکه تو رو خوش هیکل می کنه، به سفره ات هم جلوه می ده و حتی شب هایی که خیلی حوصله آشپزی نداری با همراهی یکی دو برش نون تست برترین شام می شه. امتحان کن!

یادت که هست قرار ما اخلاق خوبه و غنیمت شمردن لحظه های با هم بودن. پس این سالاد رو بهانه کن و چند تا ازکسانی رو که دوست داری دعوت کن و با عشق دور هم جمع شین.

موادی که برای سالاد لوبیای سفید؛ سالاد خوش هیکلی لازم داری:

شما لطف کن و اول برو سراغ لوبیا سفید این بنشن صاف و ساده! برات شرح بدم که چرا این موجود سفید برای لاغری خوبه. این لوبیای عزیز و سفید به علت داشتن فیبر زیاد و کم کالری بودنش برای کسانی که رژیم لاغری دارند خیلی مناسبه. پس اگر قصد لاغری داری و همواره هم تصمیم داری که از شنبه آغاز کنی، این سالاد رو همین شنبه درست کن و با روحیه بالا برو به سوی خوش هیکلی.

خب کجا بودم؟ آها؛ ببین همواره بهتره که لوبیا رو شب قبل در آب خیس کنی و صبح به سلامتی بذاری بپزه. فقط جان هرکی که دوست داری نذار له بشه؛ فقط مغز پخت بشه. چون ما قراره سالاد درست کنیم، نه آش! وقتی این عزیز به مرحله پختگی رسید، آبکشش کن و بذار تا حسابی آبش بره.

بعد از این مرحله شما اول باید سس رو درست کنی که خوب جا بیفته و مزه اش در بیاد.

برای این کار شما سیرنازنین رو که پوست کندی، خوب ریزش کن و گاهی هم محکم با پهنای کارد بزن روش تا حسابی له بشه. بریزش توی یک کاسه کوچک اما قشنگ.

و روشو روغن زیتون اعلا، آبلیموی تازه، رنده پوست لیمو، سبزی های معطر و نمک و فلفل بریز و بهشون فرصت بده تا با هم به تفاهم برسن. برترین جا برای به تفاهم رسیدن سس توی یخچاله. پس با احترام روشو بپوشون وبذارش توی یخچال.

حالا شما محبت کن و یک کاسه بزرگ بیار و لوبیا رو که کاملا آبش رفته، بریز توش و بذارش کنار تا به ات بگم.

فلفل های خوشرنگ رو ریز کن و بریز روی لوبیا که این محیط سرد سفید رو شاداب کنی. تا اون ها با هم آشنا بشن، شما پیازچه های تر وتازه رو از درازا خرد کن و حتما از ساقه ها هم استفاده کن و این عزیزان رو هم به جمع با صفای لوبیاو دوستانش اضافه کن. حالا نوبتی هم باشه نوبت جعفری غذارنگین کنه. این دوستان رو هم وقتی خوب شستی کمی خردش کن و ملحقش کن به بقیه دوستان. فقط این نکته رو فراموش نکن که وقتی جعفری رو می شوری، خوب خشکش کن چون در غیر این صورت باعث می شه که سست و در نتیجه سالادت مزه اش خراب بشه و این اصلا جالب نیست.

وقتی که این سبز خوشرنگ به این جمع اضافه شد دیگه همه چیز کامله، سس رو بیار و بریز روی سالاد و حسابی همش بزن. خوب که مخلوط شد در قشنگ ترین ظرف خونه ات بریز و در کنار اونایی که دوست داری نوش جان کن!

بازم یادآوری می کنم که از هیچ بهانه ای برای دور هم بودن نگذر که یک آن می بینی که خیلی زود دیر شده.

اول از همه لب خندان و اخلاق خوش و بعد مواد لازم

دو فنجون لوبیا سفید

دوتا میانه اما خوبش گوجه فرنگی قرمز خوشرنگ

300 گرم جعفری عزیز با صفا

یکی ترو تازه اش فلفل زرد

بازم یکی فلفل نارنجی

چهار ساقه شادابش پیاز چه جوان

مواد سس

یک قاشق مربا خوری رنده پوست لیمو

4/1 فنجون آبلیموی تازه

سه قاشق غذا خوری روغن زیتون اعلا

یک قاشق غذا خوری سبزی معطر خشک مثل نعنا

دو حبه میانه سیر عزیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1622

به "با خوردن این سالاد، خوش هیکل بمانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خوردن این سالاد، خوش هیکل بمانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید