امیدوارم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد بالایی کسب کند

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران (پانا) - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت شناخت خوبی از وی وجود دارد و انشالله که رای اعتماد را کسب نمایند.

امیدوارم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد بالایی کسب کند

رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم آق قلا و گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا با اشاره به معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ اظهار کرد: رزومه آقای نوری آموزشی و پرورشی است. وی از پایه آغاز نموده و به عنوان یک معلم، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر دبستان و دبیرستان فعالیت بوده است و حتی در وزارت آموزش و پرورش هم در بخش فناوری اطلاعات سابقه خوبی دارد.

وی ادامه داد: ایشان نیروی خوبی است و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم به عنوان معاون پارلمانی فعالیت نموده است و من از ایشان شناخت دارم و انشالله که رای اعتماد بالایی را کسب نمایند، هرچند که نظر من نسبت به ایشان مثبت است.

این نماینده مردم افزود: وزارت آموزش و پرورش خود یک دولت است، 15 میلیون دانش آموز و حدود 2.5 کارمند و معلم دارد؛ علاوه بر این ، خانواده این افراد هم هست و به نوعی با حدود 50 درصد ظرفیت جمعیت کشور در ارتباط است. بنابراین وظیفه وزیر آموزش و پرورش وظیفه سنگینی است به خصوص اینکه توسعه هر کشوری به آموزش و پرورش آن کشور مربوط است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای نوری اگر رای اعتماد را کسب کند وظیفه سنگینی را بر عهده دارد. ایشالله این موارد در برنامه های ایشان هست و امیدوارم که این مسائل را دنبال نمایند و بتوانند پیروز باشند.

سنگدوینی اعلام نمود: انتظار آموزش و پرورشی ها هم از آقای نوری بالاست. چون قشری هستند که نیازمند یاری اند، نیازمند برنامه ریزی هستند. 2 سال هم هست که آزمونی متوجه کشور شده و مدارس تعطیل شدند و کللاس ها مجازی برگزار گردید. هرچند آموزش تعطیل نشد اما کسری هایی بود و اکنون با توجه به اینکه مدارس باز می شوند باید شرایط را بیشتر دنبال کرد تا دانش آموزان و معلمان بتوانند با مدرسه و کلاس درس وفاق پیدا نمایند و بتوانند همان اشتیاق و شرایط خوبی را در آموزش و پرورش بود پیدا نمایند.

یوسف نوری متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی بعلاوه مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1299

به "امیدوارم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد بالایی کسب کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "امیدوارم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد بالایی کسب کند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد بالایی کسب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید