کدام قوه اسامی متخلفان واکسن کرونا را باید منتشر کند ؟

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران : کیانوش جهانپور مسئول پاسخگویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سئوالی درباره اسامی متخلفان سوء استفاده از واکسن کرونا تاکید نمود: تهیه فهرست منوط به آنالیز قضایی و اعلام متهمین از سوی مراجع قانونی یادشده است.

کدام قوه اسامی متخلفان واکسن کرونا را باید منتشر کند ؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین ،دنیاپور در عین حال اعلام کرد: با آنالیز پیرامون فرایند توزیع واکسن کرونا تا به امروز معین شده که در مناطق محدودی این فرایند دستخوش سوء استفاده شده ولی مشخص مسبب اصلی نیازمند آنالیز دقیق و موشکافانه است.

دنیا پور اضافه نمود: هرچند مدیران اصلی که می بایست نظارت کافی را براین امر داشته باشند با برخورد قانونی روبرو شده اند. ازجمله معاونت بهداشتی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی واقع در استان خوزستان و ریاست بیمارستان مدرس تهران تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بعضی از مدیران شهرداری های سراسر کشور که در توزیع سهمیه واکسن پاکبانان خاطی شناخته شده اند.

رئیس روابط عمومی سازمان غذا و دارو که به سئوالی در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده بود تاکید نمود : بدیهی است وزارت بهداشت خود یکی از مدعیان قصور در این زمینه است و هیچگونه سوء استفاده را در این راستا تحمل نخواهد کرد. علی ایحال در صورت اعلام افراد خاطی از سوی مراجع قضایی مراتب جهت استحضار اعلام خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1008

به "کدام قوه اسامی متخلفان واکسن کرونا را باید منتشر کند ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام قوه اسامی متخلفان واکسن کرونا را باید منتشر کند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید