پژمانفر: مسائل ورزش خراسان رضوی به ضعف در مدیریت برمی شود

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف در مدیریت باعث شده که ورزش استان خراسان رضوی با بحران روبرو باشد.

پژمانفر: مسائل ورزش خراسان رضوی به ضعف در مدیریت برمی شود

نصرالله پژمان فر در گفت وگو با برنامه رادیویی صدای ورزش در مورد شرایط ورزش استان خراسان رضوی اظهار کرد: شرایط بحرانی ورزش مشهد تعجب آور و دردناک است. وقتی ظرفیت های ورزش استان را می بینیم، این سوال پررنگ تر می گردد که چرا همواره ورزش حرفه ای در مشهد دچار مشکل است.

وی اضافه نمود: زیرساخت ها، امکانات و نیروی انسانی بسیار خوبی در استان وجود دارد. در بسیاری از رشته های ورزشی، خراسان رضوی در کشور زبانزد بوده است. زمانی کشتی بدون نام خراسان اصلا معنا نداشت. در سایر رشته های ورزشی هم به همین ترتیب بود، اما امروز شرایط خوب نیست. متاسفانه پیشکسوتان ورزش استان به علت ضعف مدیریت نتوانستند شاگردان زیادی را تربیت نمایند و بعلاوه ورزشکاران زیادی تصمیم گرفتند که خارج از استان به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: مشکل اساسی در حوزه مدیریت ورزش خراسان رضوی است، یعنی مدیرانی داشتیم که نتوانستند نگاه حرفه ای داشته باشند و همواره دنبال حفظ و ارتقاء صندلی مدیریتی خودشان بودند. انتظار مردم استان این است که با توجه به روی کار آمدن دولت و وزیر ورزش نو، دیگر ورزش استان با مدیریت غلط و ضعیف روبرو نباشد. مدیران استان و به ویژه حوزه ورزش باید برنامه مشخصی از خود ارائه دهند تا همه بدانند که قرار است چند سال دیگر در چه صندلیی از ورزش باشیم.

پژمانفر گفت: نمی گردد که مدیران دائما با جمله پول نداریم، از خود سلب مسئولیت نمایند. چطور در سایر استان ها تیم های فوتبال می توانند حمایت اقتصادی مناسبی برای خود فراهم نمایند؟ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی وظیفه دارد که هزینه لازم برای توسعه ورزش استان را تهیه و تامین کند. این همه کارخانه و صنعت در خراسان داریم، باید با همدلی و وفاق در پی حل مسائل اقتصادی ورزش استان باشیم. باید پول لازم برای توسعه و پیشرفت ورزش استان تامین گردد و نباید بعضی از مدیران فکر نمایند که پول حاضر و آماده در اختیارشان قرار می گیرد تا آنها صرفا تقسیم نماینده این منابع اقتصادی باشند. آنها از راه های مختلف باید در پی خلق پول برای ورزش باشند. تحول در مدیریت یکی از خواسته های ما است. شخص اول ورزش استان باید همه افرادی که می توانند در ورزش خراسان رضوی نقش مفیدی ایفا نمایند را دور یک میز جمع کند. مدیری مناسب ورزش استان است که پشت میز ننشیند و مشارکت جوینده و فعال باشد.

وی گفت: خراسان رضوی باید در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشد. متاسفانه شاهد هستیم که شرکت ها و ارگان های استان در خارج از خراسان رضوی سرمایه گذاری می نمایند و اسپانسر می شوند که از نتایج ضعف مدیریت در استان است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در مورد شرایط تیم پدیده مشهد توضیح داد: این یک قصه و گفت وگوی تلخ می گردد اگر بعضی مسائل را بازگو کنم. وظیفه من نماینده نیست که به دادگاه و مراکز مختلف بروم تا با چنگ و دندان تیم را نگه داریم. در نهایت بازیکن اصلی تیم را بفروشند، نتوانند بازیکن نو اضافه نمایند و در آستانه شروع لیگ برتر شرایط تیم به شکلی باشد که با یک نیروی حداقلی بخواهند وارد زمین شوند. طبیعتا با این شرایط امیدی برای کسب نتیجه باقی نمی ماند و باید این مسائل حل گردد. مدیری در ورزش استان احتیاج است که شعار ندهد، گزارش روزانه و هفتگی بدهد تا این گره ها باز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1231

به "پژمانفر: مسائل ورزش خراسان رضوی به ضعف در مدیریت برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمانفر: مسائل ورزش خراسان رضوی به ضعف در مدیریت برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید