نحوه حضور کارمندان در شهر های نارنجی و قرمز اعلام شد خبرنگاران

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون کل وزارت بهداشت نحوه فعالیت و حضور کارمندان در شهر های نارنجی و قرمز از فردا (14 فروردین) را شرح داد.

نحوه حضور کارمندان در شهر های نارنجی و قرمز اعلام شد خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به شرایط رنگ بندی شهر هایی که اخیراً به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی با طغیان بیماری روبرو شده و تغییر رنگ به نارنجی و قرمز داده اند، گفت: دستورالعمل های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهر های نارنجی و قرمز منتشر شده است و این شیوه نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کروناست.

* حضور یک سوم کارمندان در ادارات در شهر های نارنجی

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دور کاری کار های محوله را انجام دهند؛ سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کار های خود را انجام دهند.

* نیمی از کارمندان در شهر های قرمز در ادارات حضور داشته باشند

حریرچی در مورد نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهر های قرمز اضافه کرد: براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می نماید و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار کار های مربوطه را انجام دهند البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شهر های قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کار های مربوطه را باید انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 939

به "نحوه حضور کارمندان در شهر های نارنجی و قرمز اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارمندان در شهر های نارنجی و قرمز اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید