شرکت پنتون رنگ سال 2021 را اعلام نمود؛ ترکیبی از استقامت و امید به زندگی

به گزارش مجله لیست پیوند، رنگ سال،خبری است که اهالی و هواداران مد هر سال منتظر اعلام آن می مانند تا لباس و تیپ خود را با آن هماهنگ نمایند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که: رنگ سال 2021 چیست و چه کسی رنگ سال را اعلام می نماید؟ اگر فکر می کنید مد شدن هر رنگ در سال های مختلف به سلیقه عموم بستگی دارد و کاملا اتفاقی است، باید به شما بگوییم که اشتباه فکر می کنید.

شرکت پنتون رنگ سال 2021 را اعلام نمود؛ ترکیبی از استقامت و امید به زندگی

مجله ها و رسانه های متنوعی رنگ سال را اعلام می نمایند، اما معتبرترین مرجع، شرکت پنتون است . خوب است قبل از اینکه رنگ سال 2021 را به شما معرفی کنیم، کمی شما را با شرکت پنتون آشنا کنیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

  • 7 رنگ که می توانید با رنگ قرمز ست کنید و یک استایل بی نقص داشته باشید

تاریخچه شرکت پنتون

موسسین پنتون، یعنی برادران ملوین و جسی لیوان، برای اولین بار در سال 1950 در شهر نیویورک به عنوان یک شرکت چاپ و نشر فعالیت داشتند. بعدها فردی به نام لورنس هربرت به عنوان یک کارمند ساده در این شرکت استخدام شد و در همین مدت زمان هم یک سیستم دقیق برای استانداردسازی رنگ ها ایجاد شد.

این سیستم بر اساس جدول مندلیف طراحی شده و به هر رنگ، یک عدد خاص اختصاص داده شده است تا احتمال اشتباه دریافت رنگ ها بین مردم به حداقل برسد.

از جمله افتخارات شرکت پنتون این است که سیستم استانداردسازی رنگ آن در مراجع بین المللی رنگ ها (Internarional Colour Authority ICA) مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت پنتون هم اکنون در شهر کارلستات نیوجرسی قرار گرفته است و به عنوان معین نماینده رنگ دنیا، شهرت دنیای دارد.

رنگ سال چگونه توسط پنتون انتخاب می گردد؟

هر سال شرکت پنتون در ماه های می و نوامبر یک جلسه را با حضور نمایندگان مختلف از سراسر دنیا برگزار می نماید. این جلسه قوانین خاص خودش را دارد؛ به طور مثال مکان برگزاری آن در یک اتاق کاملا سفید است تا رنگ های محیطی هیچ ایده ای به نمایندگان القا نکند.

در این جلسه نمایندگان می توانند اشیایی که رنگ های الهام بخشی دارند به سایر اعضا نشان بدهند و به این ترتیب، طی دو روز متوالی رنگ سال انتخاب می گردد.

رنگ سال 2021

سال 2020 با تمام وقایع عجیب خود رو به خاتمه است. موسسه پنتون، سال جاری هم مثل سال های گذشته، وظیفه سالانه خود را برای اعلام رنگی که بهترین بازتاب سال پیش رو را داشته باشد، انجام داد و در یک اقدام عجیب اما جالب، برای رنگ سال 2021 نه یک رنگ، بلکه دو رنگ را گفت: خاکستری روشن (Ultimate gray) و زرد روشن (Vibrant yellow illuminating).

به گفته موسسه پنتون رنگ سال 2021 گویای آن است که چطور عناصر مختلف برای حمایت از یکدیگر، در کنار هم قرار می گیرند. رنگ سال 2021 تلفیقی از حس سنگی و کاربردی و در عین حال گرم و خوش بینانه است که قدرت و انرژی مثبت را برای ما تداعی می نماید. این دو رنگ حکایت گر احساسات عمیق متفکرانه با وعده آفتاب و حال و هوای محبت آمیز هستند .

موسسه پنتون با انتخاب رنگ زرد و خاکستری در کنار یکدیگر، پیغام خوشبختی با تکیه بر سعی و تلاش را صادر نموده است . ترکیب این دو رنگ امیدبخش است و به ما در وضعیتی که بیماری کرونا شرایط زندگی را برای همه ما سخت نموده است، یادآور می گردد که همه چیز بهتر خواهد شد .

رنگ زرد روشن انتخاب شده توسط موسسه ی پنتون، یک زرد درخشان، سرزنده و بانشاط است. رنگی گرم و سرشار از انرژی خورشید. رنگ خاکستری هم که رنگ دیگر سال 2021 است، نمادی از عناصر جامد، قابل اعتماد و جاودانه است و احساس خونسردی، مقاومت و استواری را به ما تلقین می نماید.

  • 7 استایل منحصربه فرد و جذاب با بارانی زنانه؛ مناسب برای روزهای پاییزی

نکته خاتمهی

در این مقاله به معرفی رنگ سال 2021 که توسط موسسه پنتون انتخاب می گردد، پرداختیم. دو رنگ زرد روشن و خاکستری روشن به عنوان رنگ سال پیش رو از طرف این موسسه انتخاب شده اند.

منبع: pantone

منبع: دیجی استایل
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 758

به "شرکت پنتون رنگ سال 2021 را اعلام نمود؛ ترکیبی از استقامت و امید به زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت پنتون رنگ سال 2021 را اعلام نمود؛ ترکیبی از استقامت و امید به زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید