تزریق بیش از 118 هزار دز واکسن کرونا طی روز گذشته در فارس

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی درمانی شیراز از ترریق بیش 118 هزار دز واکسن کرونا روز گذشته در استان فارس خبرد داد.

تزریق بیش از 118 هزار دز واکسن کرونا طی روز گذشته در فارس

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر نقش سازنده مردم در افزایش ایمنی عمومی در برابر این ویروس مهلک، گفت: کوشش مجموعه سلامت در راستای تامین سلامت مردم و ایمن سازی جامعه با فعالیت شبانه روزی در مراکز تزریق واکسیناسیون و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

لطفی از مشارکت مردم فارس در انجام واکسیناسیون عمومی تقدیر کرد و اضافه کرد: در کنار تسریع در این راه حل موثر و کوشش مجموعه سلامت، همچنان پایبندی به رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند در حفاظت از ما در برابر این ویروس، نقش معین نماینده ای داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام اینکه بیش از سه میلیون و 900 هزار دوز واکسن کرونا در فارس به مردم تزریق شده است، از مشارکت مطلوب روستاییان استان در مراجعه برای دریافت واکسن اطلاع داد و این همکاری را کوششی آگاهانه و قابل تقدیر دانست.

وی اضافه کرد: آنالیز آخرین یافته های کمیته علمی کروناویروس در دانشگاه و نمودار درصد تحقق تزریق روزانه واکسیناسیون کووید19 طی شبانه روز گذشته هم از دیگر محور های این نشست بود که از سوی رییس دانشگاه ارزیابی شد.

لطفی از مردم خواست تا افرادی که موعد واکسن آن ها فرا رسیده است، با نام نویسی در سامانه https://salamat.gov.ir/، به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با این هشدار که افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، در معرض خطر ابتلا به انواع شدید بیماری کووید 19 هستند، تاکید نمود: همه باید برای ایمن سازی جامعه در برابر ویروس منحوس کرونا، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و با تزریق واکسن، زمینه بازگشت شرایط عادی به جامعه را تسریع بخشند.

وی ضمن پیگیری آمار نمونه های صورت گرفته آزمایش کرونا طی روز گذشته تا به امروز در فارس؛ او بعلاوه به آنالیز آخرین شرایط کرونا در منطقه ها مختلف استان، فرایند نمونه گیری و فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی، آخرین شرایط سلامت بیماران بستری در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان، فرایند خدمت رسانی به مراجعان و بیماران در مراکز 16 ساعته و بیمارستان های استان، آخرین آمار های بهبودی مبتلایان و دلیل های جان باختن مبتلایان طی روز گذشته تا به امروز در استان پرداخت.

این نشست با اعلام آخرین اقدامات کارگروه های مختلف ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، فرایند اجرای مصوبات پیشین ستاد و اعلام گزارش انجام واکسیناسیون در استان طی روز گذشته از سوی دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه همراه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1216

به "تزریق بیش از 118 هزار دز واکسن کرونا طی روز گذشته در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از 118 هزار دز واکسن کرونا طی روز گذشته در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید