شستا سقوط شاخص را ادامه دار کرد ، شاخص بورس به زیر یک میلیون بازمی گردد؟

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، اگرچه شاخص کل بازار سرمایه در مقایسه با دیروز ریزش کمتری را به ثبت رساند اما باز هم علی رغم تلاش نماد فولاد، شاخص پیروز نشد به محدوده مثبت وارد شود. شاخص کل در معاملات امروز با شیب کمتری به ریزش ادامه داد و با ثبت 0.37 درصد بازدهی منفی به سطح یک میلیون و 17 هزار واحدی بازگشت.

شستا سقوط شاخص را ادامه دار کرد ، شاخص بورس به زیر یک میلیون بازمی گردد؟

شاخص کل هم وزن نیز در جریان معاملات امروز شاهد ریزش دو هزار و 162 واحدی (حدود یک سوم ریزش های روز گذشته) بود و با 0.68 درصد بازدهی منفی در ادامه ریزش ها با شاخص کل همگام شد.

دو نماد فولاد و فارس با 1748 و 1419 واحد بیشترین اثر مثبت را برشاخص داشتند، اگرچه تا پیش از این نماد شستا مانع از ریزش شاخص شده بود اما در جریان معاملات بازار امروز سهم زیادی در ریزش شاخص کل داشت.

همچنین فراورده های نفتی و بانک همچون روز گذشته جزو صنایع برتر بودند که در معاملات امروز گروه فلزات اساسی نیز به آن ها پیوست.

تعداد معاملات امروز نیز به دو میلیون و 228هزار رسید که طی آن، 16 میلیارد و 867 میلیون برگه سهم خریدوفروش شد درحالی که روز گذشته این حجم به 22.5 میلیارد رسیده بود.

در نهایت، ارزش معاملات امروز به 18 هزار میلیارد تومان کاهش یافت و بدین ترتیب ارزش کل بازار سهام نیز به 3819 هزار میلیارد تومان افت کرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 407

به "شستا سقوط شاخص را ادامه دار کرد ، شاخص بورس به زیر یک میلیون بازمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شستا سقوط شاخص را ادامه دار کرد ، شاخص بورس به زیر یک میلیون بازمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید