تسلا سایبرتراک 1.9 میلیون خریدار دارد ، صف انتظار به 5 سال رسید!

به گزارش مجله لیست پیوند، فراوری تسلا سایبرتراک از حدود 22 روز پیش آغاز شد. منابع رسمی تسلا اعلام کردند که 1.9 میلیون مشتری برای خرید این پیکاپ برقی پیش پرداخت واریز کردند که باید 5 سال در صف انتظار بمانند.

تسلا سایبرتراک 1.9 میلیون خریدار دارد ، صف انتظار به 5 سال رسید!

بیت ران - محمد فتح اللهی: ایلان ماسک مدیر عامل تسلا امروز علام کرد که فهرست سفارش خرید برای تسلا سایبرتراک آنقدر طولانی است که نمی توان انتهای آن را دید.

تسلا میخواهد سالانه 375/000 سایبرتراک را با حداکثر ظرفیت خطوط خود فراوری کند. به همین علت، سفارش های تازه از نظر فنی حدود 5 سال طول می کشد تا به دست مشتریان برسد.

با این وجود، ممکن است بعضی از خریداران تسلا سایبرتراک از خرید خود در طول ماه های آینده منصرف شوند. انصراف مشتریان از خرید این خودرو البته لطمه ای به تسلا نخواهد زد. چرا که پیش پرداخت خرید این پیکاپ برقی فقط 100 دلار بود.

فراوری این خودرو برقی از اوایل ماه جاری میلادی در کارخانه Giga Texas شروع شد. گرچه این احتمال وجود دارد که با توجه به تقاضای بالا، تسلا کارخانه Giga Mexico را هم به فراوری سایبرتراک اختصاص دهد.

ورود این پیکاپ برقی به بازارهایی خارج از مرزهای آمریکای شمالی جالب خواهد بود. تسلا در ماه های گذشته گفت که اروپایی ها و آسیایی ها هم می توانند تسلا سایبرتراک را سفارش دهند.

با این وجود ابعاد و میزان بسیار بزرگ سایبرتراک می تواند چالشی برای فروش آن در خارج از مرزهای آمریکای شمالی باشد. برای مثال بسیاری از کشورهای اروپایی، سایبرتراک را به عنوان یک کامیون تجاری طبقه بندی خواهند کرد.

سایبرتراک شبیه هیچ خودرویی نیست

ماسک بعلاوه در خصوص ویژگی های نوآورانه سایبرتراک گفت که این پیکاپ برقی شبیه هیچ چیز دیگری در جاده ها نخواهد بود.

او گفت: من می خواهم تاکید کنم که Cybertruck مثل بسیاری از خودروهای تسلا دارای فناوری های تازه زیادی است. یعنی شبیه هیچ وسیله نقلیه دیگری نیست، زیرا هیچ وسیله نقلیه دیگری شبیه سایبرتراک نیست!

Cybertruck در ماه مه 2021 بیش از 1 میلیون سفارش خرید دریافت کرد. تسلا گفت که رزروها برای خرید این پیکاپ برقی حالا تقریباً دو برابر سال گذشته است.

هنوز مشخصات فنی سایبرتراک رسماً اعلام نشده است. اما احتمالاً این پیکاپ الکتریکی با برد 350 مایلی (563 کیلومتر) معرفی خواهد شد.

در صورتیکه در نوامبر 2019 اعلام شد که سایبرتراک با چهار موتور الکتریکی به بازار می آید که پیمایش 620 مایلی (998 کیلومتر) خواهد داشت. حال منابع مختلف باور دارند که چنین نسخه ای از سایبرتراک هیچ گاه فراوری نخواهد شد.

شاین مکس هیبریدی ایران خودرو 4 ماه دیگر به بازار می آید

مونتاژ خودرو در خطوط فراوری قدیمی، پرسودترین کار در صنعت خودروسازی ایران

احتکار خودرو به وسیله بهمن موتور به امید دریافت مجوز گرانی

هاوال H2 دوباره به بازار آمد / همه چیز درباره ترخیص هاوال های رسوبی در گمرک

منبع: بیت ران
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1652

به "تسلا سایبرتراک 1.9 میلیون خریدار دارد ، صف انتظار به 5 سال رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا سایبرتراک 1.9 میلیون خریدار دارد ، صف انتظار به 5 سال رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید