سفیر بلغارستان از طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری یاسوج بازدید می نماید

به گزارش مجله لیست پیوند، هریستو پولنداکف سفیر بلغارستان در ایران برای بازدید از طرح های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.

سفیر بلغارستان از طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری یاسوج بازدید می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، هریستو پولنداکف سفیر بلغارستان در کشور ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای سفر دو روزه سفیر بلغارستان و رایزن مالی این کشور به استان برنامه های مختلفی پیش بینی شده است اضافه کرد: نشست با استاندار، نشست با مقامات ارشد دولتی استان، نشست با فعالان مالی و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج، گشت شهری در شهر یاسوج، ضیافت شام به میزبانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج همراه با اجرای زنده موسیقی محلی از جمله برنامه های روز اول سفیر بلغارستان به این استان است.

جبار کیانی گفت: بازدید از طرح های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری، مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان و کنفرانس مطبوعاتی با رسانه ها از جمله برنامه های روز دوم سفر سفیر بلغارستان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 73

به "سفیر بلغارستان از طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری یاسوج بازدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر بلغارستان از طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری یاسوج بازدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید