تور قطر ارزان: نمایشگاه مبل منبت همزمان با جام جهانی قطر در جزیره کیش برپا گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه مبل منبت همزمان با جام جهانی قطر در جزیره کیش برپا گردد.

تور قطر ارزان: نمایشگاه مبل منبت همزمان با جام جهانی قطر در جزیره کیش برپا گردد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

ابراهیم جلیلی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر در نخستین جلسه کمیته صنایع دستی ستاد دائمی ارتقای شاخص های شهر جهانی مبل منبت ملایر اظهار کرد: بهمن 1398 با تأیید شورای جهانی صنایع دستی و طبق اعلام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مبل منبت ملایر در لیست شهرهای جهانی صنایع دستی نهاده شد.

وی ادامه داد: در جریان سفر معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران به ملایر درخواست خود برای فراهم شدن شرایط حضور فعالان مبل منبت این شهر برای برگزاری نمایشگاه در جزیره کیش همزمان با جام جهانی قطر را ارائه کردیم.

جلیلی به نشست تخصصی معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران با فعالان هنرصنعت مبلمان منبت ملایر اشاره و بیان نمود: در این نشست مقرر شد دستگاه های اجرایی مرتبط پیگیری های لازم برای حضور هنرمندان در جزیره کیش را انجام دهند.

وی برپایی این نمایشگاه در کیش را فرصتی مغتنم برای معرفی شاخص ها و ظرفیت های هنری و صنعتی این شهرستان بویژه در عرصه فراوری مبل منبت دانست و اعلام نمود: فعالان این هنر صنعت آمادگی خود را برای حضور پررنگ در جزیره کیش اعلام نموده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با تأکید بر اینکه حضور مبل منبت ملایر در این عرصه جهانی جنبه تبلیغاتی بسیار بالایی دارد، اضافه نمود: فعالان مبل منبت می توانند به وسیله فضای مجازی، سایت ملایر آگر و توزیع تراکت و بروشور و دیگر اقدامات تبلیغاتی، برای معرفی هرچه بهتر این هنر صنعت اقدام نمایند.

جلیلی برپایی این نمایشگاه را فرصتی ناب برای صنعت مبل منبت ملایر به عنوان یکی از شاخص ترین هنرهای صنایع دستی این شهرستان دانست و تأکید کرد: فعالان مبل منبت حتی اگر در خلال برپایی این نمایشگاه فروشی هم نداشته باشند، جذب بازارهای جهانی شده و می توانند تصویر درستی از این هنر را معرفی نمایند.

وی به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه صنایع دستی اشاره نمود و یادآور شد: پس از کشاورزی، دومین بستر ایجاد اشتغال در این شهرستان مربوط به حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی است.

منبع: همگردی
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1474

به "تور قطر ارزان: نمایشگاه مبل منبت همزمان با جام جهانی قطر در جزیره کیش برپا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: نمایشگاه مبل منبت همزمان با جام جهانی قطر در جزیره کیش برپا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید