رگولاتوری اطلاع داد: زمان بسته های اینترنت موبایل تمدید می گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، رگولاتوری از تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت همراه با همکاری اپراتورهای موبایل اطلاع داد. بیش از دو هفته است که کاربران اینترنت موبایل در ایران، دسترسی کامل و عادی به اینترنت ندارند؛ در حالی که بازه زمانی استفاده از بسته های اینترنت آن ها رو به اتمام است یا تمام شده و پیروز به استفاده از حجم بسته خود نشدند.

رگولاتوری اطلاع داد: زمان بسته های اینترنت موبایل تمدید می گردد

خبرگزاری های معتبر در ایران به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کردند این سازمان در یک اطلاعیه، گفته اتس: مدت زمان استفاده از حجم به جامانده بسته های اینترنت کاربران تمدید می شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ با همکاری و هماهنگی اپراتورهای موبایل، پس از عادی شدن شرایط و برطرف محدودیت های دسترسی به اینترنت، حجم به جامانده بسته های اینترنت کاربران معادل زمان قطعی، تمدید می شود.

بیش از دو هفته است که کاربران موبایل و ثابت به اینترنت دسترسی ندارند یا پیروز به استفاده از حجم بسته اینترنت خود همچون روزهای عادی نشدند. یکی از مسائل فیلترها و محدودیت های اینترنت در مهر ماه 1401، همین موضوع است؛ چون کاربران برای خرید و رزرو بسته اینترنت خود هزینه کردند و اکنون بدون اینکه بتوانند از بسته اینترنت خود استفاده نمایند؛ رو به اتمام است و دوباره باید یک هزینه نو برای تمدید و خرید بسته انجام دهند.

پیش تر، کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی این سوال را مطرح نموده بود که تکلیف بسته های اینترنت استفاده نشده آن ها چه می شود؟ کاربری در توییتر نوشته بود: من بسته 120 گیگابیت موبایل برای مهر خریدم تا بتوانم راحت از نت برای درس و دانشگاه استفاده کنم ولی تا کنون هیچ استفاده ای نکردم.

در اطلاعیه رگولاتوری که تصویر آن در بالا آمده است؛ هیچ اشاره ای به فرمول محاسبه مقدار حجم به جامانده بسته های اینترنت کاربران یا اینکه فقط بسته های اینترنت موبایل تمدید می شوند یا بسته های اینترنت ثابت نیز شامل این اطلاعیه است؛ نشده است.

ضمن اینکه معین نیست چه زمانی اینترنت در ایران به شرایط عادی و پیش از اعمال محدودیت ها و فیلترینگ در اواخر شهریورماه 1401 برمی شود.

نظر شما کاربران عزیز درباره این اطلاعیه چیست؟ فکر می کنید اپراتورهای تلفن همراه، خسارت وارد شده به کاربران باعث هدر رفتن بسته اینترنت را جبران می نمایند؟

منبع: شبکه چی
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1527

به "رگولاتوری اطلاع داد: زمان بسته های اینترنت موبایل تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگولاتوری اطلاع داد: زمان بسته های اینترنت موبایل تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید