دغدغه واحدهای تولیدی باید رفع گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/تهران معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران گفت: بخشی از مسائل واحدهای فراوریی باید به صورت ستادی و بخشی در فضای فراوری حل گردد.

دغدغه واحدهای تولیدی باید رفع گردد

حشمت الله عسگری بعداز ظهر سه شنبه 2 اردیبهشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قرچک که با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید، بیان نمود: از جمله اولویت های برنامه مالی استان تهران جلوگیری از تعطیلی و صیانت از واحدهای موجود ، افزایش فراوری و ارتقای واحدهایی با فراوری زیرظرفیت ، مشخص تکلیف واحدهای تملیکی بانک ها و تکمیل طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است که همگی در راستای جهش مالی هستند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران یادآور شد: برای اشتغال نیز عقیده داریم اشتغال باید از مجموعه فراوری بگذرد، هرچه قدر ظرفیت در شهرستان های تازه تاسیس ایجاد گردد ، باز هم کم است.

وی اظهار کرد: برنامه تعهد اشتغال داریم ، لذا دغدغه واحدهای فراوریی باید رفع گردد ، مجموعه سیاست های حمایتی کشور نیز برنامه خوبی برای واحدهای فراوریی دارد.

در ادامه این جلسه بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک طی سخنانی ادامه داد: ویروس کرونا اقتصاد را زمین گیر نموده است و در سال جهش فراوری وظایف مسئولان مضاعف است.

وی ادامه داد: شهرستان قرچک با توجه به نزدیکی به تهران پتانسیل مالی خوبی دارد که امکانات آن کم و زیرساخت های آن ضعیف می باشد ؛ اما این کمبودها خللی در جهت توسعه کم ننموده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار کرد: سال جاری با تجربه جدیدی در سال جهش فراوری ویروس کرونا روبرو هستیم و تمامی دستگاه های اجرایی و مردم با همدلی و همکاری از این شرایط سخت با کمترین خسارت عبور خواهند کرد.

خطیبی گفت: در این میان کارگروه اشتغال و درمان به صورت ویژه فداکاری نموده اند و ما قدردان زحمات آنها هستیم ، گسترش این بیماری پیامد و تاثیرات منفی گسترده ای بر درآمد، اشتغال، نیروی کار و بسیاری از مسائل مهم دیگر داشته است.

فرماندار شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: ما باید در این شرایط سخت با رعایت اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر شرایط را رصد نموده و با هماهنگی های لازم به مردم خدمت رسانی نماییم و بایستی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی خود برای خدمت به گروه های هدف و اشتغال در جهت عبور از این شرایط سخت استفاده کنیم.

وی به سامانه رصد اشاره نمود و اضافه نمود: ادارات با نگاه ویژه طرح های اشتغالزایی مدنظر دولت را پیگیری و اجرا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 361

به "دغدغه واحدهای تولیدی باید رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه واحدهای تولیدی باید رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید