خبرنگاران 200 واحد صنفی در مشهد پلمب شد

به گزارش مجله لیست پیوند، مشهد- خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در راستای عمل به بخشنامه تعطیلی موقت واحدهای غیرضروری برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ابتدای فروردین ماه تا به امروز 200 واحد صنفی متخلف در این شهر پلمب شده است.

خبرنگاران 200 واحد صنفی در مشهد پلمب شد

امیر دلداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: همچنین در این مدت به حدود 2 هزار واحد صنفی که به بخشنامه یاد شده عمل نکرده بودند، اخطار پلمب داده شد.

وی ادامه داد: طبق این بخشنامه فروشندگان مواد غذایی، سوپرمارکتها، فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند فعالیت نمایند.

وی گفت: برای بعضی واحدهای صنفی مانند خدمات خودرویی، الکترومکانیک ها و قفل سازها که مردم و بعضی کارخانه ها به آن احتیاج دارند، ساعات کاری تعریف شده و در ساعات مشخصی از روز می توانند فعالیت نمایند.

دلداری اضافه کرد: به این واحدها توصیه شده است شماره تلفن همراه خود را پشت شیشه مغازه نصب نمایند تا مردم بتوانند از این طریق با آنان ارتباط داشته باشند.

96 اتحادیه با بیش از 105 هزار واحد صنفی در شهر مشهد فعالیت دارند.

براساس دستور وزارت کشور اصناف خاطی به مدت یک ماه پلمب خواهند بود. طرح نظارت بر اجرای تعطیلی موقت واحدهای صنفی غیرضروری به مدت دو هفته اجرا شده است و اگر شدت شیوع بیماری کرونا افزایش یابد نحوه اجرای طرح هم تشدید می گردد.

طی 38 روز گذشته منتهی به هشتم فروردین ماه جاری پنج هزار و 437 شهروند مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند.

تا به امروز چهار هزار و 765 بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا که در بیمارستان های خراسان رضوی بستری بودند از این بیماری بهبود یافته و به خانه بازگشته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 297

به "خبرنگاران 200 واحد صنفی در مشهد پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 واحد صنفی در مشهد پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید