خبرنگاران دانش آموزان نخبه با نیازهای ویژه افتخار ایران هستند

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران- خبرنگاران- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در تماس تلفنی با دو دانش آموز با نیازهای ویژه گفت: شما نشان دادید که با همت خود، اولیاء و معلمان سخت کوش و پر تلاش استثنایی، می توانید مدارج ترقی را طی کرده و افتخار ایران اسلامی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی باشید.

خبرنگاران دانش آموزان نخبه با نیازهای ویژه افتخار ایران هستند

به گزارش روز دوشنبه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سیدجواد حسینی در پی موفقیت دو دانش آموز با نیاز ویژه به نام های مهران مختاری ازشهر مریوان استان کردستان و سارا آزور ازشهرستان فسا استان فارس در برنامه عصر جدید، در تماس تلفنی با این دو دانش آموز و خانواده آنها، از این دانش آموزان تقدیر کرد.

حسینی در این تماس های تلفنی ضمن تقدیر از این دو دانش آموز نخبه گفت: درخشش شما در برنامه تلویزیونی عصر جدید موجب افتخار سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این تماس تلفنی ضمن پیگیری شرایط درسی این دو دانش آموز گفت:در شرایط بحران کرونا و تعطیلی مدارس، ادامه آموزش ها در بستر فضای مجازی توسط معلمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه دارد و باید از زحمات تمامی معلمان و مدیران تقدیر و تشکر کرد.

سارا آزور دانش آموز با نیاز ویژه 14 ساله و اهل فسا از توابع استان فارس با توانایی خارق العاده خود می تواند ذهن مادر خود را حتی اگر در جایی دیگر باشد، بخواند.

مهران مختاریان نیز دانش آموز 12 ساله کلاس ششم دوره ابتدایی آموزشگاه استثنایی باغچه بان از روستاهای شهرستان مریوان کردستان است. این دانش آموز دارای اختلال عصبی تحولی اوتیسم است و نابغه محاسبات تقویمی کشور با توانایی خارق العاده ذهنی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 339

به "خبرنگاران دانش آموزان نخبه با نیازهای ویژه افتخار ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان نخبه با نیازهای ویژه افتخار ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید