تیراندازی مرگبار در میسوری آمریکا

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران : تیراندازی در فروشگاهی در ایالت میسوری آمریکا یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

تیراندازی مرگبار در میسوری آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا از تارنمای هیل، پلیس ایالت میسوری شنبه شب تایید کرد که این تیراندازی در شهر کوشکونونگ رخ داد و یک مظنون 28 ساله را در این رابطه بازداشت نموده است.

به گفته مقام های محلی، یکی از زخمی ها به بیمارستان منتقل شده است اما گزارش دقیقی درباره میزان وخامت حال آنها منتشر نشده است.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران بهداشت عمومی است.

وی پنجشنبه پیش از صدور دستور اجرایی مقابله با خشونت با سلاح اضافه نمود: چیزی که من پیشنهاد می کنم به هیچ وجه مغایر با متمم دوم نیست.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه نمود: خشونت با اسلحه در این کشور یک بیماری فراگیر است. بگذارید دوباره بگویم: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است.

وی یادآور شد: روزانه در این کشور 316 نفر مورد اصابت گلوله قرار می گیرند. هر روز 106 نفر از آنها می میرند. پرچم ما هنوز برای قربانیان قتل وحشتناک 8 نفر از مردم آمریکایی-آسیایی در جورجیا و 10 نفر دیگر در یک کشتار جمعی در کلرادو نیمه برافراشته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 970

به "تیراندازی مرگبار در میسوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی مرگبار در میسوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید