کوشش فرماندار آمریکایی برای خرید ماسک از چین دور از چشم ترامپ

به گزارش مجله لیست پیوند، فرماندار یکی از ایالت های آمریکا کوشش نموده ماسک و سایر تجهیزات پزشکی خریداری شده از چین را از رئیس جمهور این کشور پنهان کند.

کوشش فرماندار آمریکایی برای خرید ماسک از چین دور از چشم ترامپ

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندار یکی از ایالت های آمریکا کوشش نموده جزئیات خرید میلیون ها قطعه ماسک و دستکش از چین را از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پنهان کند.

پایگاه بیزینس اینسایدر گزارش داده فرماندار ایالت ایلینوی با ترتیب دادن پروازهای مخفیانه به چین قصد داشته خرید این محصولات را از بیم آنکه مبادا دونالد ترامپ آنها را تصاحب کند از او مخفی نگاه دارد.

روزنامه شیکا گوسان تایمز هم نوشته فرماندار این تصمیم را بعد از آن گرفته که متوجه شده ترامپ دستگاه های تنفس مصنوعی، ماسک و سایر تجهیزات ایمنی را توقیف و آنها را در انبار ملی آمریکا ذخیره می نماید.

در روزهای گذشته گزارش هایی هم از کوشش جارد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ برای در دست دریافت انحصار توزیع این کالاهای پزشکی در بازار منتشر شده است. چند سناتور آمریکایی پنجشنبه در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا در این باره به او هشدار دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 359

به "کوشش فرماندار آمریکایی برای خرید ماسک از چین دور از چشم ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش فرماندار آمریکایی برای خرید ماسک از چین دور از چشم ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید