شرح درباره نحوه افزایش حقوق کارکنان دولتی در سال آینده

به گزارش مجله لیست پیوند، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده به صورت پلکانی و تا سقف 25 درصد اطلاع داد.

شرح درباره نحوه افزایش حقوق کارکنان دولتی در سال آینده

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی در تبادل نظر با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: در جلسه امروز ادامه تبصره های لایحه بودجه 1400 که در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی است مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی اضافه کرد: در جریان آنالیز این تبصره ها، کمیسیون اجتماعی مصوب کرد که حقوق کارکنان دولت در سال آینده 25 درصد به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: بر اساس این مصوبه کارکنانی که حقوق پایین تری دارند 25 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

بابایی تاکید نمود: در ادامه جلسه کمیسیون تصویب کرد که پاداش سرانجام کار کارکنان دولت تا سقف 30 سال پرداخت می گردد و مدیرانی که بیش از 30 سال کار خود را ادامه داده اند، پاداش سرانجام کار آن ها تا سقف 30 سال پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ادامه این جلسه و در جریان آنالیز تبصره 14 لایحه بودجه 1400 در خصوص هدفمندی یارانه، ها، اعضای کمیسیون مصوب کردند که کارگاه هایی که با تعداد نیروی کار کمتر از 5 نفر فعال هستند نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند، از جمله آن ها می توان به کار های صیادی و کشاورزی اشاره نمود؛ در نهایت کمیسیون مصوب کرد که اعتبارات این بخش از محل درآمد های حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تأمین گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 773

به "شرح درباره نحوه افزایش حقوق کارکنان دولتی در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح درباره نحوه افزایش حقوق کارکنان دولتی در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید