اظهارات مهم اسحاق جهانگیری درباره قطع برق

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران : معاون اول رییس جمهوری همچنین عملکرد رسانه ملی را در روزهای اخیر در آگاهی بخشی به جامعه موثر و مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر وزارت نیرو با نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد و هم اتحادیه ها و اصناف برای کاهش مصرف برق شد.

اظهارات مهم اسحاق جهانگیری درباره قطع برق

به گزارش به نقل از فارس، معاون اول رئیس جمهور با تأکید مجدد بر مدیریت مصرف به منظور جلوگیری از قطع برق و خاموشی ها، اظهار امیدواری کرد: با اجرای مصوبات دولت، تداوم همکاری مردم و بهره گیری از راهکارهای ارائه شده، کشور از این مقطع حساس که با اوج مصرف برق روبرو هستیم با کمترین هزینه عبور کند.

دومین جلسه مدیریت مصرف برق کشور بعد از ظهر امروز (شنبه 19 تیرماه) به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تأکید مجدد بر مدیریت مصرف به منظور جلوگیری از قطع برق و خاموشی ها، اظهار امیدواری کرد: با اجرای مصوبات دولت، تداوم همکاری مردم و بهره گیری از راهکارهای ارائه شده، کشور از این مقطع حساس که با اوج مصرف برق روبرو هستیم با کمترین هزینه عبور کند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی وزارت نیرو در خصوص کاهش مصرف برق از طریق واحدهای صنعتی بزرگ، همکاری مردم و همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای مصوبات دولت برای مدیریت مصرف برق قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین عملکرد رسانه ملی را در روزهای اخیر در آگاهی بخشی به جامعه موثر و مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر وزارت نیرو با نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد و هم اتحادیه ها و اصناف برای کاهش مصرف برق شد.

در این جلسه که وزرای کشور، نیرو، نفت و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند پس از ارایه گزارش تفصیلی وزارتخانه های نیرو و صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین شرایط تولید و توزیع برق از طریق نیروگاه ها، راهکارهای کمک به صنایع به منظور جلوگیری از کاهش تولید، برخی قطعی های موردی برق و پیشنهادات و پیش بینی ها در خصوص مدیریت بهینه مصرف انرژی بحث و مصاحبه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1097

به "اظهارات مهم اسحاق جهانگیری درباره قطع برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مهم اسحاق جهانگیری درباره قطع برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید