طراحی لوگو: تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان های مقدس شهدا

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش پس از ورود به شهر مقدس قم و زیارت حرم کریمه اهل بیت، حضرت معصومه سلام الله علیها، در گلزار شهدای حضرت علی ابن جعفر حاضر و با مقام شامخ شهدای عزیز استان به ویژه یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز تجدید عهد و پیمان کرد.

طراحی لوگو: تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان های مقدس شهدا

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یوسف نوری با بیان اینکه کوشش و همت مضاعف برای خدمت به جامعه عزیز فرهنگی و دانش آموزی باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد گفت: باید ضمن تجدید عهد و پیمان با شهدای عزیز همیشه این شهیدان والامقام را شاهد و ناظر بر اعمال خود دانسته و از هیچ کوششی در راستا خدمت دریغ نکنیم.

وزیر آموزش و پرورش شهیدان را چون خورشیدی تابان بر خطه پر افتخار ایران دانست و اضافه نمود: سبک زندگی شهدای عزیز و وصیتنامه این مجاهدان راه خدا باید همیشه در بین دانش آموزان یاد آوری گردد تا آینده سازان ما بدانند برای سربلندی وطن و آسایش همگانی و ذلت ناپذیری ملت عزیز ایران چه جوانانی از برترین دارایی خویش گذشتند تا ما امروزه میدان داری کنیم.

وی در انتها گفت: جدایی از خط شهدای عزیز خیانت به آرمان های نظام ،اسلام،انقلاب ،امام شهیدان است لذا بر ماست تا با پیروی از منویات حکیمانه رهبری عزیز و مطالعه سبک زندگی آنان در همه ابعاد ، خود را محکمتر از گذشته به این ریسمان متصل کنیم.

یادآور می گردد در سفر امروز وزیر آموزش و پرورش به قم برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده که از جمله آن میتوان به حضور در کمیسیون سیاسی، اجتماعی خبرگان رهبری، افتتاح بزرگترین مجتمع آموزشی و تربیتی خیر ساز قم در پردیسان و ملاقات با بعضی از فرهنگیان استان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1310

به "طراحی لوگو: تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان های مقدس شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان های مقدس شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید