ایجاد واحدهای مسکونی با متراژ کوچک برای زوج های جوانان در دستور کار است

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها گفت: ایجاد صندوق ازدواج و واحدهای مسکونی با متراژ کوچک برای جوانان و تالارهای پیوند با قیمت مناسب در شهرها و روستاها در دستور کار این شورا است.

ایجاد واحدهای مسکونی با متراژ کوچک برای زوج های جوانان در دستور کار است

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

کمال جوانمرد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان، با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: جوانان باید سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگوی خود برگزینند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان به آنالیز سیاست های شورای عالی استان ها در حمایت از تسهیل در امر ازدواج جوانان پرداخت و بیان نمود: شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها سهم مهمی در ایجاد بستر لازم برای ازدواج آسان جوانان دارند.

جوانمرد، اضافه نمود: تسهیل ازدواج جوانان بوسیله شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها در راستای بند 2 سیاست های ابلاغی و سیاست های کلی جمعیتی از مهم ترین مصوبات ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها است که مسئولان را مکلف می نماید تا برای برطرف موانع ازدواج و حمایت از زوج های جوان اقدامات تشویقی انجام دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها، اعلام نمود: اشتغال، مسکن، راه اندازی صندوق ازدواج بوسیله بانک شهر، ایجاد واحدهایی با متراژ کوچک و تالارهای پیوند با قیمت مناسب در شهرها و روستاها و چگونگی ارائه این خدمات به زوج های جوان در ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها مطرح شده است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 274

به "ایجاد واحدهای مسکونی با متراژ کوچک برای زوج های جوانان در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد واحدهای مسکونی با متراژ کوچک برای زوج های جوانان در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید