قطار نمایشگاه کتاب استانی به قم رسید

به گزارش مجله لیست پیوند، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از برگزاری چهارصدوپنجمین نمایشگاه کتاب استانی در شهر قم خبرداد.

قطار نمایشگاه کتاب استانی به قم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور 341 ناشر از سراسر کشور و با ارائه 87 هزار و 738 عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار می گردد.

بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، دو کتاب فروشی از این استان نیز با ستاد برگزاری نمایشگاه همکاری و در محل نمایشگاه فعالیت دارند.

این نمایشگاه روز پنج شنبه (12 دی ماه) در دو سالن و 240 غرفه افتتاح و از تاریخ 13 تا 20 دی ماه پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

همچنین 500 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی به وسیله بانک عامل مستقر درنمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع می گردد.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان نیز همراه با چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم فعالیت دارد.

در کنار این نمایشگاه برنامه های جنبی از قبیل رونمایی از تازه های نشر استان، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه کتاب، سبک زندگی و آسیب های اجتماعی، مسابقات کتاب و کتاب خوانی و ایستگاه سرگرمی بچه ها و نوجوانان برگزار می گردد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم از 13 تا 20 دی ماه از ساعت 15 تا 22 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 65

به "قطار نمایشگاه کتاب استانی به قم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار نمایشگاه کتاب استانی به قم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید