استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم کازان آرنا

به گزارش مجله لیست پیوند، اگر از علاقمندان سرسخت ورزش فوتبال هستید و بی صبرانه به انتظار جام جهانی فوتبال 2018 روسیه نشسته اید، حتما سری مطالب ویژه این جام و دانستنی های مفید و مورد لزوم سفر به کشور روسیه را در خبرنگاران بخوانید. مطمئنا می دانید که این دوره، بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که از تاریخ چهاردهم ژوئن 2018 تا پانزدهم ژوئیه 2018 در این کشور برگزار می شود و اولین جام جهانی فوتبال در تاریخ است که در اروپای شرقی برگزار می شود. جام جهانی 2018 روسیه، به علت نزدیکی این کشور به کشورمان و نیز فرمان ولادمیر پوتین برای عدم لزوم تهیه ویزا برای تماشاگران جام، برترین فرصت مردم کشور ما برای سفر به روسیه و تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی خواهد بود. در این تورنمت، مجموعا 64 مسابقه در 12 استادیوم و 11 شهر برگزار خواهد شد. ملاقات فینال جام جهانی نیز در تاریخ پانزدهم ژوئیه 2018 در استادیوم لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد و سپس قهرمان این دوره از جام جهانی به جام کنفدراسیون ها 2021 صعود خواهد نمود. کشور روسیه برای میزبانی این رقابت ها تدابیر بسیار ویژه ای اندیشیده و تغییرات پر هزینه زیادی در چندین شهر اصلی و مکان های ورزشی این شهر ها ایجاد نموده است ؛ از جمله این که استادیوم های مدرن و گران قیمتی را آماده این رقابت ها نموده است که در سری مطالب استادیوم های جام جهانی به معرفی آنها می پردازیم.

استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم کازان آرنا

متن پیش رو، مطلبی در توصیف استادیوم زیبای کازان آرنا در شهر کازان روسیه می باشد؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در خصوص سایر استادیوم های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه را نیز بخوانید. پس با خبرنگاران همراه باشید...

استادیوم کازان آرنا

استادیوم کازان آرنا Kazan Arena استادیومی در کازان، روسیه است. ساخت استادیوم کازان آرنا در ژوئیه 2013 انتها یافت و قرار است میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، به ویژه بازی های خانگی باشگاه فوتبال روبین کازان Kazan Rubin در لیگ برتر فوتبال روسیه باشد.

تاریخچه و مشخصات

استادیوم کازان آرنا Kazan Arena به این علت ساخته شد که یک استادیوم خانگی برای تیم روبین Rubin و یکی از محل های اصلی برگزاری مسابقات تابستانی یونیورساید Universiade سال 2013 باشد و در نهایت به عنوان یکی از محل های برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه استفاده شود. ساخت استادیوم کازان آرنا در ماه می سال 2010 برای جام جهانی 2018 شروع شد و در اوایل سال 2013 به انتها رسید. استادیوم کازان آرنا Kazan Arena برای اولین بار برای مسابقات تابستانی یونیورساید Universiade افتتاح شد و یازده روز بعد ، مراسم اختتامیه مسابقات نیز در آن برگزار گشت. سایر کارهای تکمیل این پروژه، بعد از برگزاری مسابقات تابستانی یونیورساید ادامه یافت و بعضی مسائل زمین باعث شد که هیچ مسابقه فوتبالی در این مجموعه صورت نگیرد؛ تا تاریخ بیست و ششم ماه می سال 2014 که مسابقه محبت آمیز بین تیم های ملی روسیه و اسلواکی در آن برگزار گردید. در سال 2015، استادیوم کازان آرنا میزبان مسابقات جهانی ورزش های آبی بود که بخاطر آن، زمین فوتبال مجموعه به دو استخر تبدیل شد. استادیوم کازان آرنا Kazan Arena به عنوان یکی از مکان های برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 انتخاب شده است و قرار است میزبان چهار مسابقه دور مقدماتی، یک مسابقه یک هشتم نهایی و یکی از مسابقات یک چهارم نهایی باشد. این استادیوم بعلاوه یکی از چهار مکان برگزاری جام کنفدراسیون های سال 2017 خواهد بود.

چگونه خود را به استادیوم کازان آرنا برسانیم !؟

استادیوم کازان آرنا Kazan Arena در شمال شرقی شهر کازان Kazan، در کناره غربی رودخانه کازانکا Kazanka در 6 کیلومتری مرکز شهر کازان Kazan قرار گرفته است که این روزها میزبان جام جهانی فوتبال 2018 روسیه می باشد. برای رسیدن به استادیوم کازان آرنا در هنگام بازی های جام جهانی 2018 روسیه می توان از تراموای شماره 5 یا 6 استفاده کرد. تراموای شماره 5 از ایستگاه مرکزی Passazhirsky در مرکز شهر کازان که در نزدیکی Kazan Kremlin و استادیوم قبلی تیم روبین ، استادیوم Central Stadium قرار گرفته است به کازان آرنا Kazan Arena می رسد. تراموای شماره 6 ، استادیوم کازان را به نقاطی در شمال شهر کازان متصل می نماید. تنها به خاطر داشته باشید می بایست در ایستگاه کازان آرنا Kazan Arena پیاده شوید. به جای تراموا، بعلاوه می توانید از خط اتوبوس شماره 7 که از مرکز شهر کازان عبور می نماید یا یکی از اتوبوس های محلی که از کنار این استادیوم رد می شوند بهره ببرید.

برترین محل برای خوردن، نوشیدن و اقامت در نزدیکی کازان آرنا

استادیوم کازان آرنا Kazan Arena در یک منطقه احیا شده پر از بلوک های آپارتمانی بزرگ در کناره رودخانه کازانکا Kazanka قرار گرفته است. بنابراین ممکن است رستوران های محلی در این منطقه وجود داشته باشند؛ اما پیشنهاد ما این است که برای خوردن و نوشیدن به مرکز شهر کازان Kazan مراجعه کنید. البته مجموعه ای به نام Riviera ، بعد از سد Leninskaya روی رودخانه کازانکا Kazanka ، وجود دارد که به میزان یک پیاده روی 20 دقیقه ای تا استادیوم کازان آرنا Kazan Arena فاصله دارد و شامل یک پارک آبی، سینما، فروشگاه های مختلف و چندین رستوران برای خوردن و نوشیدن می باشد. مجموعه Riviera بعلاوه دارای هتلی به نام Riviera Hotel است که به پارک آبی مجموعه راه دارد. در کناره غربی رودخانه هتل های زیادی وجود ندارند؛ اما به عنوان نمونه می توان از هتل Hotel MANO نام برد که یکی از هتل های خوب و مناسب این منطقه می باشد که برای مسافران جام جهانی 2018 روسیه در نظر گرفته شده است. البته مسافرخانه های با کیفیت و مناسبی مانند مسافرخانه Urbis Hostel و مسافرخانه Move Hostel و آپارتمان های اجاره ای خوبی در نزدیکی استادیوم کازان آرنا وجود دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1576

به "استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم کازان آرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم کازان آرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید