آیا ترامپ در مرگ برادر خود دست داشت؟ ، کتاب افشاگرانه دکتر مری ترامپ منتشر می گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، مری ترامپ، فرزند ارشد برادر فقید رئیس جمهوری آمریکا در آینده نزدیک کتابی روانه بازار می نماید که در آن واقعیت هایی درباره فساد اقتصادی دانلد ترامپ و نقش او در مرگ مرموز برادر عظیم ترش افشا شده است.

آیا ترامپ در مرگ برادر خود دست داشت؟ ، کتاب افشاگرانه دکتر مری ترامپ منتشر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی بیست، دکتر مری ترامپ 55 ساله فرزند فرد ترامپ جونیر و عظیم ترین نوه فرد ترامپ، پدر رئیس جمهوری آمریکاست. او کتابی افشاگرانه به نام بسیار زیاد و هرگز کافی نیست نوشته که ماه اوت همزمان با گردهمایی ملی جمهوریخواهان به بازار می آید و بعضی اختلاف های عمیق خانوادگی و اتهام های مربوط به مرگ پدرش را نخستین بار مطرح می نماید؛ روایت هایی وحشتناک و تکان دهنده که می تواند بر سرنوشت سیاسی و آینده دانلد ترامپ تاثیر بگذارد.

برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا که پدر 42 ساله اش را سال 1981 به دلیل عوارض ناشی از اعتیاد به الکل از دست داد، همان کسی است که دو سال پیش اسناد فساد اقتصادی و فرار اقتصادیاتی عمو را به دست خبرنگاران نیویورک تایمز رساند و یک کارزار عظیم علیه ترامپ راه انداخت. او حالا این بار شمشیر را از رو برای عموی جنجالی خود بسته و میخواهد از نقش احتاقتصادی رئیس جمهوری آمریکا در مرگ مرموز پدر الکلی اش و دیگر فسادهای او پرده بردارد.

اگر بسیار زیاد و هرگز کافی نیست بدون مشکل منتشر گردد و به بازار بیاید، نخستین بار خواهد بود که یکی از اعضای خاندان ترامپ دست به افشاگری علیه خانواده به ویژه مرد شماره یک کاخ سفید زده است. پیش تر بعضی خبرنگاران و سیاستمداران در کتاب های خود اتهام هایی علیه ترامپ مطرح نموده بودند که همه آنها با واکنش تند رئیس جمهوری آمریکا روبرو شده بود اما باید دید واکنش عمو به افشاگری های برادرزاده چگونه خواهد بود.

مری ترامپ که دانش آموخته دکتری روانشناسی بالینی است، در کتاب خود روایت های دست اول از عمه 83 ساله اش هم ارائه می نماید؛ ماریان ترامپ بری که قاضی بازنشسته فدرال است، از مخالفان جدی برادرش دانلد است و هرگز او را تایید ننموده است. او پیش تر به بردارزاده خود مری از اندیشه های وحشتناک و نفرت انگیز ترامپ گفته بود.

سایمن اند شوستر به عنوان ناشر کتاب بسیار زیاد و هرگز کافی نیست کوشش نموده تا پیش از انتشار محتوای آن به رسانه ها درز نکند؛ روایتی دست اول و احتمالا جنجالی از یکی اعضای خانواده ترامپ علیه اقوام و نزدیکان.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 440

به "آیا ترامپ در مرگ برادر خود دست داشت؟ ، کتاب افشاگرانه دکتر مری ترامپ منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ترامپ در مرگ برادر خود دست داشت؟ ، کتاب افشاگرانه دکتر مری ترامپ منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید