واکنش ترامپ به افشاگری های جان بولتون

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به افشاگری های مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید وی را فردی احمق خطاب کرد.

واکنش ترامپ به افشاگری های جان بولتون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ آمریکا در واکنش به کتاب جدید جان بولتن مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در توئیتی نوشت: کتاب بسیار خسته کننده جان بولتون پر از دروغ و داستان های ساختگی است.

وی در ادامه نوشت: همه چیز درباره من خوب گفته شده بود تا اینکه من او را از کار اخراج کردم. او یک احمق ملال آور است. او فردی است که فقط خواستار جنگ است. هرگز سرنخی پیدا نکرد.

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: رئیس جمهور بوش هم او را اخراج کرد. بولتون یک فرد بی کفایت است.

بولتون در کتاب جنجالی خود که قرار است هفته آینده منتشر گردد، مواردی از بی اطلاعی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درباره ساده ترین مسائل دنیا را فاش نموده است.

بولتون در کتاب خود که کاخ سفید کوشش می نماید از انتشارش جلوگیری کند، نوشته است: ... مثلاً به نظر می رسید که آقای ترامپ نمی داند که بریتانیا یک قدرت هسته ای است و یک بار هم پرسید که آیا فنلاند بخشی از روسیه است. حتی مشاوران ارشد آقای ترامپ که همیشه خود را وفادارترین افراد به او نشان می دادند، پشت سرش او را مسخره می کردند.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مورد تمسخر ترامپ از سوی مشاوران ارشد و سایر اعضای کابینه اش گفته است: در سال 2018 در جریان ملاقات آقای ترامپ با رئیس کره شمالی، مایک پامپئو وزیر امور خارجه یادداشتی را به دست من داد که روی آن نوشته بود: او کاملاً مزخرف می گوید.

جان بولتون در بخش دیگری از کتاب خود فاش نموده است که دونالد ترامپ در جلسات توجیهی که برای مطلع شدن او از آخرین مسائل اطلاعاتی برگزار می شده، بیش از آن که مستمع باشد، گوینده بوده و به همین دلیل اغلب این جلسات صرفاً اتلاف وقت بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 454

به "واکنش ترامپ به افشاگری های جان بولتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به افشاگری های جان بولتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید