آمادگی حوزه سلامت فارس برای مواجهه با روزهای پر بارش

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/فارس دبیر ستاد حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی یا بروز خسارت های ناشی از سیلاب و تداوم ارائه خدمات در واحدهای مختلف این دانشگاه اجرا شده است.

آمادگی حوزه سلامت فارس برای مواجهه با روزهای پر بارش

دکتر محمدجواد مرادیان شامگاه چهارشنبه 8 دی در نشست اضطراری ستاد حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام شروع فعالیت سامانه بارشی قوی از بعدازظهر امروز در فارس، گفت: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان طی امروز و روزهای آینده، آمادگی های لازم به گروه های امدادی اورژانس و بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شد.

او اضافه نمود: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمام واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، فرایند ارائه خدمت بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی ها و مراجعان، متوقف نمی گردد.

مرادیان از مردم خواست تا به یاری رسانه ها، اطلاعات لازم در خصوص نکات ایمنی که باید در صورت احتمال وقوع سیل مدنظر داشته باشند را کسب نمایند و در صورت وقوع هر حادثه ای، ضمن حفظ آرامش، به وسیله شماره های 110، 115 و 125 با سازمان های امدادی تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1408

به "آمادگی حوزه سلامت فارس برای مواجهه با روزهای پر بارش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی حوزه سلامت فارس برای مواجهه با روزهای پر بارش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید