7 هزار قلم تجهیزات پزشکی پیشرفته به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا شد

به گزارش مجله لیست پیوند، اتاق شهرکرد طی مراسمی، 7 هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستا ن های استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.

7 هزار قلم تجهیزات پزشکی پیشرفته به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا شد

این مراسم با حضورمعاونت هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ،ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ، ریاست اتاق بازرگانی ،دبیرکل وپرسنل اتاق بازرگانی برگزار گردید. .

رئیس اتاق شهرکرد ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از کادر درمانی و بیمارستانی استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند گفت : هم زمان با شیوع ویروس کرونا و مسائل به وجود آمده در درمان بیماران به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان های استان ، اتاق بازرگانی با هدف حمایت از بیماران مبتلا به این ویروس و ایفای مسئولیت اجتماعی خود، با هماهنگی اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ایران ، بخشی از تجهیزات بیمارستانی ضروری و مورد درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا را خریداری و به این دانشگاه اهدا کرد..

آیت احمدی اضافه کرد : اتاق بازرگانی برای تهیه این تجهیزات پیشرفته بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه نموده است.

به گفته احمدی این فاز اول یاری های اتاق بازرگانی استان است و در هفته های آینده نیز یاری های بعدی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی توزیع خواهد شد..

وی اضافه کرد : دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهیم و با مشورت با دانشگاه به همه دوازده بیمارستان استان نیز اقلام مصرفی ارسال خواهد شد .

مانیتور پیشرفته علائم پزشکی با پایه، وینتیلاتور ثابت و پرتابل(دستگاه تنفس مصنوعی) ،پالس اکسی متر ،الکترو شوک ، دستکش جراحی ، سرپوش کامل پرستاری، شیلد و عینک محافظ عمده تجهیزات پزشکی اهدا شده از سوی اتاق شهرکرد است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 283

به "7 هزار قلم تجهیزات پزشکی پیشرفته به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 هزار قلم تجهیزات پزشکی پیشرفته به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید