تور روسیه: کرملین: تحریم ها علیه مسکو با هزینه اروپا إعمال شد

به گزارش مجله لیست پیوند، سخنگوی کرملین گفت که جشنواره تحریم ها علیه روسیه به ضرر اروپایی ها برگزار گردید، ولی آمریکا فاکتور آن را صادر کرد.

تور روسیه: کرملین: تحریم ها علیه مسکو با هزینه اروپا إعمال شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که جشنواره تحریم ها علیه روسیه به ضرر اروپایی ها برگزار گردید، اما آمریکا صورتحساب آن را صادر کرد.

وی گفت که تصمیم برای قیمت گذاری گاز روسیه به روبل به منظور تنبیه غرب نیست، بلکه به نفع روسیه است که دلار و یورو را به علت تحریم های غرب از دست ندهد.

پسکوف که با شبکه تلویزیونی روسیه 1 گفت وگو می کرد، اضافه کرد: کشورهای غربی طبق قراردادهای منعقد شده بین آنها و مسکو، هزینه گاز روسیه را به یورو پرداخت خواهند کرد، اما شرکت روسی گازپروم به عنوان طرف فروشنده، پس از خرید روبل در ازای یورو، پرداخت نهایی را به واحد پول روسیه دریافت خواهد نمود.

پسکوف تأکید کرد که اصل فوق الذکر در خصوص سایر گروه های کالایی که روسیه به کشورهای خارجی صادر می نماید، اعمال خواهد شد و این امر منجر به توسعه نقش این نظام پرداختی در روابط تجاری روسیه با سایر نقاط دنیا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1450

به "تور روسیه: کرملین: تحریم ها علیه مسکو با هزینه اروپا إعمال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: کرملین: تحریم ها علیه مسکو با هزینه اروپا إعمال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید