هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: ملاقات تراکتور - سایپا لغو است، احتمال بازی در روز شنبه

به گزارش مجله لیست پیوند، هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد ملاقات تیم های تراکتور و سایپا از هفته بیستم لیگ برتر لغو خواهد شد.

هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: ملاقات تراکتور - سایپا لغو است، احتمال بازی در روز شنبه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت ارزان از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طبق برنامه قرار است ملاقات تیم های فوتبال تراکتور تبریز و سایپا از هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 فردا (آدینه) در استادیوم یادگار امام (ره) شهر تبریز برگزار گردد اما هیئت فوتبال آذربایجان استان آذربایجان به دلیل شرایط بد جوی از لغو این ملاقات اطلاع داد.

محمدرضا تقیون مدیر روابط عمومی استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با وجود کوشش هایی که روز گذشته و امروز در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز صورت گرفته، احتمال برگزاری این مسابقه در روز فردا (آدینه) وجود ندارد، اما طبق قانون تنها کسانی که می توانند لغو رسمی بازی را اعلام نمایند، داوران بازی هستند که قرار است روز آدینه از زمین مسابقه بازدید نمایند.

وی اضافه کرد: قطعاً با شرایط موجود ملاقات تیم های تراکتور و سایپا روز آدینه لغو است و باید برای برگزاری بازی در روز شنبه نیز منتظر تعیین شدن آب و هوا و شدت بارش برف باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 113

به "هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: ملاقات تراکتور - سایپا لغو است، احتمال بازی در روز شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: ملاقات تراکتور - سایپا لغو است، احتمال بازی در روز شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید