رشد 60 درصدی پرواز خارجی فرودگاه تبریز

به گزارش مجله لیست پیوند، در چهار سال اخیر تعداد مسافران و پروازهای خارجی فرودگاه تبریز 60 درصد افزایش یافته است.

رشد 60 درصدی پرواز خارجی فرودگاه تبریز

صفایی مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت:

در چهار سال اخیر تعداد مسافران و پروازهای خار جی فرودگاه تبریز 60 درصد افزایش یافته است. به نقل از روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی، مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه های استان با حضور در برنامه زنده سحرلر به تشریح آخرین دستاوردها و پیشرفت های فرودگاه تبریز پرداخت.

صفایی در ابتدا با اشاره به جایگاه ممتاز فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به عنوان یکی از فرودگاه های برتر کشور گفت:

ایمنی پروازها و خدمات رسانی، دو وظیفه اصلی تمام فرودگاه های کشور است و فرودگاه تبریز با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات ناوبری و یاری ناوبری و نیز دو باند استاندارد برای نشست و برخاست هواپیما، جزو بهترین فرودگاه های کشور در این دو حوزه محسوب می گردد.

مدیرکل فرودگاه های استان درباره اقدامات فرودگاه تبریز برای میزبانی مطلوب از مسافران رویداد تبریز 2018 گفت:

به همین دلیل و در سال های اخیر اولویت اصلی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی افزایش تعداد پروازها و مسافران خارجی فرودگاه تبریز بوده است که رشد 60 درصدی آمار پرواز و مسافر خارجی فرودگاه تبریز در چهار سال اخیر نشان از به ثمر نشستن این کوشش ها دارد.

علاوه بر افزایش پروازهای خارجی، اقدامات متنوعی برای بهسازی ترمینال ها و محیط فرودگاه تبریز انجام گرفته که بهسازی ترمینال فرودگاه تبریز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نیز عملیاتی کردن دستگاه ILS باند تمام بتنی فرودگاه تبریز از جمله آن ها است.

اکنون دو پروژه مهم توسعه و بهسازی اپرون و نیز توسعه ترمینال شماره 3 فرودگاه تبریز با اعتبار 30 میلیارد تومان در حال اجرا است و توسعه و پیشرفت فرودگاه تبریز با قدرت ادامه خواهد یافت.

منبع: کجارو / cannews.ir
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1395

به "رشد 60 درصدی پرواز خارجی فرودگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 60 درصدی پرواز خارجی فرودگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید