فرناندز: در مسابقات جهانی ایران را تشویق می کنم

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در ملاقات با مانوئل فرناندز سرمربی اسبق تیم ملی هندبال ایران ضمن قدردانی از خدمات انجام شده به وسیله وی در تیم ملی اظهار کرد: ما در فرهنگ ایرانی همیشه قدردان زحمات و کوشش های افراد هستیم و از زحمات آقای مانوئل فرناندز در مدت زمان راهنمایی تیم ملی هندبال ایران قدردانی می کنیم.

فرناندز: در مسابقات جهانی ایران را تشویق می کنم

وی اضافه نمود: با مانوئل به هدف خود یعنی راهیابی به رقابت های قهرمانی دنیا رسیدیم و در حال حاضر هم با وجود اینکه همکاری ما با مانوئل به اتمام رسیده از زحمات او تشکر می کنیم و مانند استقبالی که از او داشتیم، بدرقه ای خوب هم از او داریم.

رئیس فدراسیون هندبال با ابراز امیدواری از موفقیت های روز افزون سرمربی اسبق تیم ملی هندبال ایران اضافه نمود: در بسیاری از مقاطع دیدم که مانوئل با عشق و تعصب در تیم ملی کار کرد و دوستی و رفاقتی که با مانوئل داشتم همیشه پابرجا خواهد ماند. هندبال بهانه ای برای دوستی ما بود و بر خود لازم می دانیم که از زحمات آقای مانوئل در مدت زمان حضور در ایران و راهنمایی تیم ملی قدردانی نماییم.

در این جلسه مانوئل فرناندز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست خطاب به رئیس فدراسیون هندبال اظهار کرد: برای تمامی زحماتی که در این مدت برای من کشیدید از شما و فدراسیون هندبال تشکر می کنم. در مدت زمانی که عهده دار سرمربیگری تیم ملی بودم 100 درصد توانم را برای موفقیت تیم ملی گذاشتم.

وی افزود: ایران مردم بسیار شریفی دارد و انرژی زیادی از مردم ایران گرفتم و خوشحالم که توانستم تیم ملی را دنیای کنم، اما ناراحتم که نتوانستم مدال مسابقات قهرمانی آسیا را بدست بیاوریم. با وجود مردم مهربانی که ایران دارد کار کردن در این کشور راحت است.

فرناندز با تمجید از موفقیت های اخیر هندبال ایران خاطر نشان کرد: ایران کشور با عظمتی است و با این ظرفیت و پتانسیل احتیاج به رخ دادن این اتفاقات مثبت در هندبال وجود داشت. مطمئن باشید در رقابت های قهرمانی دنیا سوئد / لهستان من پرچم ایران را در دست می گیرم و تیم ملی ایران را تشویق می کنم.

در انتها این مراسم علیرضا پاکدل با اهدای لوح یادبودی و هدیه ای به رسم یادگار از زحمات سرمربی اسبق تیم ملی هندبال ایران قدردانی به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1423

به "فرناندز: در مسابقات جهانی ایران را تشویق می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: در مسابقات جهانی ایران را تشویق می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید