نحوة برخورد با سرطان

به گزارش مجله لیست پیوند، برخورد مثبت با سرطان می تواند فرایند درمان بیماری را سرعت بخشد. این مطلب را شبکة حمایت بیماران سرطانی آمریکا اسم می نماید. گروه های حمایت از بیماران سرطانی زیر پوشش این شبکه که مکمل مرقبت

نحوة برخورد با سرطان

مترجم: زهرا راهنمایی منش

منبع:راسخون

برخورد مثبت با سرطان می تواند فرایند درمان بیماری را سرعت بخشد. این مطلب را شبکة حمایت بیماران سرطانی آمریکا اسم می نماید. گروه های حمایت از بیماران سرطانی زیر پوشش این شبکه که مکمل مرقبت های پزشکی هستند و به وسیله متخصصان روان درمانی رهبری می شوند، معتقدند اگر بیماران سرطانی با پزشکان خود برای مقابله با سرطان و بهبود سریع تر همکاری نمایند، کیفیت زندگیشان بهبود می یابد، زمان کمتری در بیمارستان به سر می برند و امید زندگی شان هم افزایش می-یابد. در ای زمینه شبکه یاد شده کارهای زیر را انجام می دهد:

1. تشکیل جلساتی پیرامون فشارهای روانی و سیستم ایمنی بدن

2. ترتیب جلسات سخنرانی به وسیله حقوق دانان

3. عیادت بیماران مبتلا که نیازهای ویژه دارند و تشکیل گروه های مشاوره در امور خانواده.علاوه بر اینها بیماران سرطانی هم در همین برنامه با افرادی دیدار می نمایند که بیماری شان بهبود یافته است. با این حال این شبهه وجود دارد که آیا این برنامه ها به بهبود وضع روانی بیماران می انجامد یا این تنها باعث جذب افرادی می گردد که خودشان آمادگی اصلاح نگرش نسبت به سرطان را دارند؟

منبع: راسخون
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1212

به "نحوة برخورد با سرطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوة برخورد با سرطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید