مهربان: مربی مورد نظر به خاطر مشغله و بیزینس نمی توانست در اردوی قرنطینه بماند

به گزارش مجله لیست پیوند، مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد دلیل نبود مربی بدنساز در اردوهای تیم ملی گفت: مربی ای که 5 درصد توانش را در اردوی تیم ملی بگذارد، طبیعتا تاثیرش در تیم همان 5 درصد است، نه بیشتر.

مهربان: مربی مورد نظر به خاطر مشغله و بیزینس نمی توانست در اردوی قرنطینه بماند

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد گفت: این اردوی چهارم ما است و در این اردو، با توجه به اینکه دو اعزام در اتمام آن خواهیم داشت، شرایط کمی فرق می نماید. جوانان و چند چهره شاخص لیگ به اوکراین خواهند رفت و یک اعزام هم چند روز بعد از آن به ایتالیا خواهیم داشت. طبیعتاً تمرینات این افراد متفاوت از سایر اردونشینان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی اول تعیین شده اند، تاکید نمود: هیچ چیزی به صورت قطعی تعیین نیست. اینگونه نیست که افرادی که ایتالیا یا اوکراین می فرایند قطعاً به آسیایی و گزینشی اعزام شوند یا نشوند. تصمیمم گیری نهایی در ارتباط با بحث اعزام به دو رویداد صورت نگرفته است.

مهربان در رابطه با مباحثی که اخیرا مرتضی بهرامی نژاد مربی پیشین بدنسازی تیم ملی کشتی مطرح نموده، گفت: کاملاً با آقای دکتر میرزایی هماهنگیم و با توجه به علم و تجربه ای که او دارد، کارها را با هماهنگی او پیش می بریم، ولی اینکه بگوییم مربی بدنسازی مقیمِ اردو داریم، اینطور نیست. کشتی فرنگی هم ندارد. اتفاقاً دوست داشتیم یک نفر به عنوان متخصص در این زمینه کنار بچه ها باشد که هم تمرینات تخصصی زیر نظر او انجام گردد و هم اینکه با بچه ها زندگی اردویی داشته باشد ولی عزیزی که مد نظر بود، به خاطر مشغله کاری و بیزینس خارج از تیم ملی، فرصت این را نداشت که زندگی اردویی داشته باشد.

وی ادامه داد: بدمان نمی آید مربی بدنسازِ مقیم در اردوی تیم ملی داشته باشیم که حضوری فعال داشته و وقت بگذارد تا تمرینات تخصصی ما زیر نظرش انجام گردد اما مربی ای که 5 درصد بیشتر نتواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد، طبیعتاً تاثیرش همان 5 درصد بوده و بیشتر از آن نمی گردد.

مهربان مطرح کرد: در نظر داشتیم در آغاز این اردوها از یک مربی بدنساز که بیشتر از 5 درصد توان و تجربه اش را در اردو به کار گیرد، استفاده کنیم ولی او نمی توانست به خاطر بحث قرنطینه و کرونا، با این مسئله کنار بیاید و زندگی اردویی داشته باشد. مربی تیم ملی باید در اردو حضور داشته باشد و همه برنامه ها را زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه این مربی سال گذشته هم کاملا در اختیار نبود و این در خصوص همه ما مصداق دارد که همه ما خارج از اردوی تیم ملی مشغله هایی داریم، مثلاً غلامرضا محمدی به تازگی برادر همسرش فوت نموده و جابه جایی منزل هم داشت، اما اولویت همه ما باید تیم ملی باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 858

به "مهربان: مربی مورد نظر به خاطر مشغله و بیزینس نمی توانست در اردوی قرنطینه بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: مربی مورد نظر به خاطر مشغله و بیزینس نمی توانست در اردوی قرنطینه بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید