سرنوشت برنده های انتخابی در صورت عدم برگزاری جهانی چه می گردد؟

به گزارش مجله لیست پیوند، یکی از سؤالات مهم در صورت عدم برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان، در خصوص امتیازی است که کادر فنی تیم های ملی آزاد و فرنگی برای نفرات برتر پیکارهای انتخابی در نظر می گیرند.

سرنوشت برنده های انتخابی در صورت عدم برگزاری جهانی چه می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، بعد از برگزاری مسابقه انتخابی دو وزن 65 و 79 کیلوگرم در روز اول آبان ماه و همچنین پشت سر گذاشتن انتخابی 74 کیلوهای مدعی در روز هشتم آبان ماه، قرار است انتخابی هفت وزن دیگر کشتی آزاد و 10 وزن کشتی فرنگی، روز 15 آبان ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار گردد.

این در شرایطی است که همچنان به خاطر شرایط شیوع دوباره کرونا در کشورهای مختلف صحبت های ضدونقیضی در خصوص برگزاری مسابقات دنیای 2020 شنیده می گردد. در این شرایط یک سؤال وجود دارد که اگر رقابت های دنیای برگزار نگردد، تکلیف نفرات برتر پیکارهای دنیای چه خواهد شد؟

در این بین ضروری است به یک موضوع مهم اشاره گردد که اگر مسابقات دنیای در روزهای 22 تا 30 آذر ماه در بلگراد برگزار نگردد، رقابت های قهرمانی آسیا اولین میدان پیش روی کشتی ایران است.

مسابقاتی که مربوط به تقویم سال 2021 خواهد بود و اتحادیه دنیای قبلاً اعلام نموده است تمام مسابقاتش در سال آینده میلادی طبق تقویم برگزار می گردد. ابهامی که از ابتدا وجود داشت، در خصوص تکلیف مسابقات سال 2020 کشتی دنیا بود که همه رقابت هایش تا اینجای کار لغو شده و فقط مسابقات دنیای بزرگسالانش باقی مانده که UWW پیش از این گفته است در بلگراد صربستان برگزار می گردد.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران پیکارهای گزینشی المپیک را در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده در پیش دارند که باید در سه وزن 67، 87 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و 65، 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد سهمیه المپیک را بگیریم تا با تیم کامل روانه توکیو شویم.

قطعاً اگر مسابقات دنیای برگزار نگردد، این انتخابی ملاک تصمیم گیری درباره تیم اعزامی به قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک خواهد شد، چراکه در فاصله ای که با آسیایی خواهیم داشت، صرفاً دور برگشت، نیمه نهایی و فینال لیگ برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 660

به "سرنوشت برنده های انتخابی در صورت عدم برگزاری جهانی چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت برنده های انتخابی در صورت عدم برگزاری جهانی چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید