معرفی خانه های خاص : خانه سنگی در پرتغال!

به گزارش مجله لیست پیوند، خانه سنگی در پرتغال، بنایی است که برخلاف میلیون ها خانه دیگر از درون به بیرون ساخته نشده و تنها از طریق یک سنگ به شکل خانه درآمده است. این خانه در یک منطقه کوهستانی زیبا و نه چندان دور از شهر و در سال 1974 ساخته شده است. سازندگان آن تصمیم به صرفه جویی در هزینه های خود کردند و از این رو از سنگ برای ساختمان خود استفاده کردند. تحقق این پروژه به زمان و انرژی زیادی احتیاج داشته است.

معرفی خانه های خاص : خانه سنگی در پرتغال!

جهت دریافت خدمات آلاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

دریافت 51 MB

خبرنگاران - این خانه منحصر به فرد و خاص دارای دو طبقه است که در طبقه اول یک اتاق نشیمن بزرگ و شومینه وجود دارد. سقف کاشی کاری شده این خانه، از آن در برابر طوفان و باران محافظت می نماید. به لطف پنجره های نامتقارن که به صورت دستی ایجاد شده اند، ساکنین خانه می توانند از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند.

اگرچه در حال حاضر این مکان خالی از سکنه است، اما یک مکان عالی و زیبا و با امکانات تمام برای زندگی بشمار می رود و یکی از جاذبه های غیرمعمول منطقه Guemaraes به حساب می آید و هر روزه گردشگران بسیاری از آن بازدید می نمایند.

همچنین در حیاط جلویی خانه یک استخر زیبا وجود دارد و محوطه خانه با گل ها و گیاهان زیبا احاطه شده است. برای ساخت این بنا دو داستان متفاوت وجود دارد، یکی پروژهای بود که فرد سازنده آن میخواست ناشناس باقی بماند و تاریخ دقیقی از ساخت آن در دسترس نیست، و دیگری فردی که قصد داشت با استفاده از مواد طبیعی در استفاده از مصالح ساختمانی صرفه جویی کند.

منبع : orangesmile.com

منبع: چمدان
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 177

به "معرفی خانه های خاص : خانه سنگی در پرتغال!" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی خانه های خاص : خانه سنگی در پرتغال!" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خانه های خاص : خانه سنگی در پرتغال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید