برترین زمان سفر به ژنو

به گزارش مجله لیست پیوند، برترین زمان سفر به ژنو

سوئیس کشوری کوچک و کوهستانی با طبیعتی سبز و چشم نواز است و مردم بسیاری در رویای سفر به این کشور و شهر زیبای آن، ژنو هستند؛ شهری مدرن در دل اروپا با طبیعتی زیبا و دل انگیز که میان دو رشته کوه آلپ و ژورا قرار گرفته است. شهر ژنو در کنار دریاچه ای با همین نام نیز واقع شده است؛ دریاچه ای که به نام دریاچه لمان نیز شناخته می گردد و کوه های آلپ از آن به خوبی دیده می گردد. اگر قصد سفر به ژنو را دارید با خبرنگاران همراه شوید تا بدانید چه زمانی برترین زمان سفر به ژنو است.

برترین زمان سفر به ژنو

ژنو از نظر آب وهوایی در دسته شهرهای معتدل و مرطوب قرار می گیرد؛ شهری که زمستان های سرد و سوزناک و تابستان های معتدل و خنک دارد. بارش باران در ژنو تقریبا زیاد است و این بارش ها در فصل پاییز از دیگر فصل ها بیشتر می گردد.

با توجه به آب و هوای شهر ژنو، برترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان است؛ در این فصل هم هوا گرم و مطلوب است و هم بارش باران کمتر است. البته نباید فراموش کنید تابستان شلوغ ترین فصل سفر به ژنو است و گردشگران بسیاری به این شهر می آیند؛ زیرا علاوه بر هوای مطلوب این شهر، جشنواره های لیک پرید در ماه تیر و جشن ژنو در ماه مرداد برگزار می گردد.

فصل پاییز کم کم هوا خنک می گردد و به سردی می رود اما در عوض خبری از شلوغی شهر نیست و با آرامش می توانید از طبیعت زیبای شهر و دریاچه تماشا کنید. فصل زمستان هوا در شهر بسیار سرد و برفی است. این فصل برترین زمان سفر به ژنو برای دوستداران اسکی و ورزش های زمستانی است. البته نباید فراموش کنید تعطیلات کریسمس، قیمت ها افزایش می یابد و باید زودتر هتل و بلیط خود را رزرو کنید.

برترین نرخ بلیط هواپیمای ژنو

رزرو هتل های ژنو با برترین قیمت

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1554

به "برترین زمان سفر به ژنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به ژنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید