مردم سال جاری سفر های خود را 90 تا 100 درصد کاهش دادند

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس جمهور گفت: مردم سال جاری سفر های خود را 90 تا 100 درصد کاهش دادند و این امر موجب شد تا نمودار رشد کرونا در کشور نسبت به کشور های دیگر در شرایط بهتری قرار گیرد.

مردم سال جاری سفر های خود را 90 تا 100 درصد کاهش دادند

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش از،حسن روحانی رئیس جمهور امروز در ارتباط تصویری از راه دور با رضایی استانداراصفهان، ضمن گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، به اجرای پیروز طرح فاصله گذاری اجتماعی از طرف مردم اشاره نمود و اضافه کرد: مردم سال جاری سفر های خود را 90 تا 100 درصد کاهش دادند و این امر موجب شد تا نمودار رشد کرونا در کشور نسبت به کشور های دیگر در شرایط بهتری قرار گیرد.

او از همه دستگاه های مرتبط با کرونا بویژه از کادر درمان و صدا و سیما قدردانی کرد و گفت: صدا و سیما با تبیین ابعاد مختلف کرونا برای مردم کار بزرگی انجام داد.

روحانی با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات وزیر بهداشت شیوع کرونا در کشور کنترل شده است اضافه کرد: در حال حاضر در کشور با 8 هزار و 600 تخت آی سی یو به بیماران خدمات رسانی می گردد که از نتایج طرح تحول سلامت است.

رئیس جمهور از مردم خواست تا روز 13 فروردین را هم در خانه و کنار خانواده بمانند تا زنجیره انتقال کرونا بیش از پیش قطع گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 304

به "مردم سال جاری سفر های خود را 90 تا 100 درصد کاهش دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم سال جاری سفر های خود را 90 تا 100 درصد کاهش دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید