مدیران تسلا در چین احضار شدند

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از تک کرانچ، تسلا در سال های اخیر رشد خوبی در چین داشته و فروش محصولات آن به شکل چشمگیری افزایش یافته است. در عین حال اخباری در خصوص بعضی مسائل نرم افزاری و سخت افزاری در خودروهای ساخت تسلا شنیده شده که موجب نگرانی مقامات چینی شده است.

مدیران تسلا در چین احضار شدند

گروهی از مقامات چینی شامل مسئولان رگولاتوری چین، مقامات وزارت حمل و نقل و نظارت بر فضای سایبری چین گفتگوهایی را با شرکت تسلا در خصوص کیفیت خودروهای آن شروع نموده اند. این امر پس از آن رخ می دهد که تعدادی از مشتریان این شرکت در خصوص نقص های فنی فراوریات تسلا، آتش دریافت باتری خودروهای این شرکت، ناممکن بودن به روزرسانی نرم افزاری فراوریات شرکت مذکور و بعضی اشکالات فنی دیگر شکایاتی را مطرح نموده اند.

تسلا در واکنش به انتشار این خبر از پذیرش دستورالعمل های دولت چین و تبعیت کامل از قوانین داخلی این کشور خبر داده و افزوده که برای بهبود ساختار عملیاتی داخلی و گردش کار خود کوشش خواهد نمود تا حقوق مشتریان رعایت شده و امنیت آنها تأمین گردد.

نقص های مختلف فنی در فراوریات تسلا باعث شده تا تنها 20428 خودروی مدل اس تسلا و 15698 خودروی مدل ایکس این شرکت برای تعمیر و برطرف نقص به نمایندگی ها تسلا در چین تحویل داده شوند.

چین دومین بازار مهم صادراتی تسلا است و تداوم فرایند فراوری و عرضه خودروهای معیوب توسط این شرکت در چین می تواند آینده آن را در این کشور با توجه به فراوری گسترده خودروهای برقی داخلی چینی به خطر بیندازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 883

به "مدیران تسلا در چین احضار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران تسلا در چین احضار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید