فیلم، پزشکان چینی چگونه منابع بیارستان ها را در زمان اوج شیوع کرونا مدیریت کردند؟

به گزارش مجله لیست پیوند، در زمان اوج اپیدمی کرونا بعضی بیمارستان ها در چین برای پذیرش و درمان بیماران مبتلاء به بیماری کووید-19 اختصاص یافت و بعضی دیگر از بیمارستان ها به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران دیگر اختصاص داده شدند.

فیلم، پزشکان چینی چگونه منابع بیارستان ها را در زمان اوج شیوع کرونا مدیریت کردند؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، در روزهای اخیر سی جی تی ان (تلویزیون بین المللی چین) ویژه برنامه ای با نام اتاق مشاوره همه گیری جهانی تهیه نموده که هم سکویی است برای گفتگو و همکاری پزشکانی که در خط مقدم مقابله و مبارزه با کروناویروس 2019 در شهر وو هان شرکت داشتند با همتایان خارجی آنها و هم سکویی برای گفتگو پزشکان چینی و خارجی.

برای مثال پزشکی در این اتاق مشاوره پرسید: در شرایط شیوع کروناویروس و افزایش تعداد بیماران، پزشکان چینی خدمات پزشکی و درمانی برای بیماران عادی را چگونه تامین می کردند.

پاسخ کارشناسان چینی در این اتاق مشاوره به این پرسش این بود: در چین غیر از استان هو بی، تعداد بیماران مبتلاء به کروناویروس 2019 همچنان کم بود و بیشتر بیمارستانها می توانستند گردش عادی پذیرش و درمان و ترخیص را حفظ بکنند. اما در شهر وو هان و شهرهای دیگر استان هو بی، ما در مرحله اول بیشتر درخواستهای درمانی بیماران را کاهش دادیم. سپس منابع بیمارستانها را به دو قسمت تقسیم کردیم. گروهی مُختَصِّ بیماران مبتلاء به کروناویروس و گروهی دیگر مُختَصِّ بیماران معمولی. یعنی بعضی بیمارستانها برای پذیرش و درمان بیماران مبتلاء به کروناویروس 2019 اختصاص و تغییر و تعدیل امکانات یافت و بعضی دیگر از بیمارستانها را به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران دیگر اختصاص دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 310

به "فیلم، پزشکان چینی چگونه منابع بیارستان ها را در زمان اوج شیوع کرونا مدیریت کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، پزشکان چینی چگونه منابع بیارستان ها را در زمان اوج شیوع کرونا مدیریت کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید