تور دبی: فردا روز استخدامی هواپیمایی امارات در ونکوور است

به گزارش مجله لیست پیوند، شرکت هواپیمایی امارات در ونکوور، بریتیش کلمبیا، استخدام می نماید و یک روز کامل را برای استخدام افراد جهت پیوستن به خدمه کابینش اختصاص داده است.

تور دبی: فردا روز استخدامی هواپیمایی امارات در ونکوور است

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، این شرکت هواپیمایی بین المللی مستقر در دبی در تاریخ هشتم جولای در هتل Hilton Vancouver Metrotown، از ساعت 9 صبح به گزینش نیروهای نو می پردازد.

شرکت هواپیمایی امارات در ونکوور در پی استخدام افرادی است که به مهمان داری علاقه و قدرت رهبری بالایی دارند. آنها بعلاوه آماده ارائه آموزش در مرکز خود در دبی هستند، بنابراین اگر به استخدام این شرکت درآمدید، باید چمدان تان را ببندید!

نوترین مطالب

کارگران مشغول کار نیستند!

اتاوا نجات غریق کم دارد

استخدام در Lush Cosmetics ونکوور

مهاجرت به کبک؛ از ضرورت تا محدویت

اگر در پی ماجراجویی هستید، می توانید به سادگی در روز استخدام با یک رزومه و عکس نو از خود حاضر شوید. می توانید برای این روز در وب سایت شرکت هواپیمایی از قبل ثبت نام کنید یا همان روز به صورت حضوری مراجعه کنید.

اگر مایلید در این رویداد استخدامی شرکت کنید، حتماً کل روزتان را خالی بگذارید؛ چراکه شرکت هواپیمایی اماراتی اعلام نموده است که رویداد استخدامی کل روز در محل برگزاری در جریان خواهد بود و برای رفتن به مراحل بعدی گزینش همان جا به افراد اطلاع رسانی می گردد.

به گفته دفتر مرکزی این شرکت در دبی، در صورت گزینش، همه خدمه از یک پکیج استخدامی مجذوب کننده برخوردار می شوند که شامل مزایای مختلفی مثل حقوق معاف از مالیات، محل اقامت رایگان به وسیله شرکت، حمل و نقل رایگان به و از محل کار، پوشش پزشکی عالی و بعلاوه تخفیف های انحصاری در خرید و فعالیت های تفریحی است.

آنها بعلاوه اعلام کردند که مزایای سفر برای کارمندان، دوستان و اعضای خانواده به مقاصدی که امارات به آنها پرواز می نماید، موجود است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1480

به "تور دبی: فردا روز استخدامی هواپیمایی امارات در ونکوور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: فردا روز استخدامی هواپیمایی امارات در ونکوور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید