عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهداء پس از 10 سال، تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان ایدرو و شرکت های خودروساز با بنیاد شهید گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند (ز) تبصره (7) قانون بودجه 1400 می باشد که موضوع این بند بیش از 10 سال است بر زمین مانده و عملیاتی نشده بود.

عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهداء پس از 10 سال، تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سعید اوحدی در این آیین که با حضور وزیر صمت، رییس هیات عامل ایدرو، مدیران عامل 2 خودروساز عظیم کشور (ایرانخودرو وسایپا) برگزار گردید، با بیان این مطلب، اضافه نمود: این تفاهم نامه در راستای هماهنگی و همکاری در واگذاری خودرو به جانبازان، خانواده های معظم شهداء و مدافعین حرم به وسیله دو خودروساز ایران خودرو و سایپا ارائه می گردد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و شناسایی جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران متقاضی جهت بهره مندی از خدمات مندرج در تفاهمنامه بر عهده بنیاد شهید می باشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه نمود: این بنیاد کار معرفی ایثارگران واجد شرایط به شرکت های ایران خودرو سایپا را انجام می دهد و پرداخت ثمن خودرو به وسیله ایثارگران و یا تامین کننده تسهیلات از تعهدات بنیاد می باشد.

اوحدی گفت: خودرو ها بر اساس برنامه زمان بندی شده تحویل داده می گردد و خانواده شهداء بر این اساس اولویت بندی می شوند.

وی بعلاوه توضیح داد: این موضوع یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری بوده است که به حمدالله محقق شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه نمود: اقساط واگذاری 5 ساله می باشد و امیدواریم که پیگیری های لازم با تعامل بانک مرکزی در این راستا انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1084

به "عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهداء پس از 10 سال، تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهداء پس از 10 سال، تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید