شیرآلات آشپزخانه به همراه جدیدترین طرح ها

به گزارش مجله لیست پیوند، شیرآلات آشپزخانه یکی از اساسی ترین المان ها در آشپزخانه به شمار می فرایند که تعویض آن ها می تواند تاثیرگذاری زیادی در زیبایی این فضا داشته باشد. برخی از افراد فکر می نمایند که برای ایجاد یک تغییر اساسی و بنیادی در فضای منزل خود باید هزینه زیادی را صرف نمایند اما واقعیت این نیست.

شیرآلات آشپزخانه به همراه جدیدترین طرح ها

جهت دریافت خدمات اجرای ساخت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

برای مثال آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. در واقع شما می توانید با خرید لوازم و تجهیزات جدید و تغییر کانتر آشپزخانه ظاهر آن را تغییر دهید اما رنگ کردن کابینت ها نیز تغییری چشم گیر با هزینه ای اندک در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید. برای ایجاد یک تغییر اساسی در آشپزخانه فعالیت ساده ای مانند نصب یک شیر آب جدید نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

در عصر حاضر افراد برای استفاده از طرح های مینیمالیسم علاقه نشان می دهند. مفهوم عبارت این است که با وجود طرح ها و ترکیب های مدرن و مد روز سبک های عجیب و غریب شیر آلات دیده می گردد. طراحان با روش هایی ماهرانه آن چه در اطراف خود وجود دارد را با هم ترکیب نموده و طرحی مدرن خلق می نمایند. در ادامه به آنالیز انواع طراح های جدید برای شیرآلات آشپزخانه خواهیم پرداخت تا به شما برای تغییر در ظاهر آشپزخانه یاری کنیم.

شیرآلات مدرن

این طرح برخلاف مدل های سنتی و مرسوم شیر آلات در چند سال اخیر است. این نوع شیر آب برخلاف سبک های رایج که به صورت لوله ایی هستند سطحی صاف دارد.

ظاهر زیبای این شیر آب باعث شده تا به راحتی در محیط آشپزخانه های مدرن ترکیب و استفاده می گردد اما می تواند در محیط های دیگر هم بدون آن که برجسته و تعیین باشد ترکیب گردد. در این تصویر مدل استیل ضد زنگ را مشاهده می کنید اما این طرح شیر آب در انواع فولاد و رنگ امکان اجرایی شدن را دارد.

طرح مینیمالیسم

اگر شما به دنبال طرح های خاص هستید پس حتما نگاهی موشکافانه به این طرح فوق العاده مینیمالیسم بیندازید. می توان گفت این طرح در عین قابل درک بودن سرشار از سبک های ویژه است.

با این که ساده به نظر می رسد اما ترکیب و شرایط مناسبی را ارائه می دهد. این نوع شیر آلات می تواند هر نوع سینک آشپزخانه را تکمیل و برجسته نشان دهد و قابلیتی چندکاره و تطبیق پذیر داشته باشد. این شیر آب ها با متریال و رنگ های گوناگون ساخته می شوند و امکان ترکیب و تطبیق با هر نوع سینکی را دارند.

طرح ترکیبی سنتی و مدرن

این طرح برای کسانی ارائه شده که دوست ندارند سبک های سنتی و رایج را از دکوراسیون آشپزخانه خود حذف نمایند. با استفاده از این طرح در آشپزخانه می توانید سبک مدرن و سنتی را همزمان در اختیار داشته باشید. ترکیب این طرح از شیرآلات با کانتر از جنس مرمر بسیار زیبا و خیره نماینده است.

سبک هایی مانند این نوع شیرآلات زینتی که به هم شبیه هستند در بازار دیده می گردد پس نگران این نباشید که طرح ترکیبی شیرآلات مدرن و سنتی مناسب آشپزخانه خود را پیدا نکنید.

طرح خاص

آیا شما از دسته اشخاصی هستید که ترسی از تغییرات عظیم در ظاهر منزل خود ندارید ؟ پس این همان طرحی است که شما به دنبال آن می شد. این طرح بسیار برجسته و شاخص است که اگر در ترکیب صحیحی از چیدمان آشپزخانه قرار گیرد باعث زیبایی استثنایی شده و جذابیت محیط را دوچندان می نماید.

اما باید بدانید که این طرح برای همه افراد مناسب نیست. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خواستار خاص بودن هستید اجرای این طرح در آشپزخانه شما همان چیزی است که می خواهید.

طرح فوق مدرن

این طرح برای همه افراد امکان استفاده ندارد اما اگر در ترکیب درست با سینک آشپزخانه استفاده گردد تاثیری چشم گیر و برجسته بر محیط خواهد داشت. میزان خلاقیت و ابداع را در شخص طراح تصور کنید هنگامی که این چنین دستگیره شیرآلات ویژه ایی را طراحی نموده است. این طرح در ویلاها و خانه هایی که طراحی آنها به سبک فوق مدرن صورت گرفته است اثرگذاری فوق العاده ای دارد.

شیرآلات فنری

این شیرآلات با استفاده از استیل ساخته می شوند و طراحی آنها به صورت فنر مانند انجام میگردد. استفاده از این طرح ظاهری خاص و ویژه برای سینک اشپزخانه ایجاد می نماید.

نوع ساخت و فراوری این شیرآلات پیوسته و سرهم است پس برای سینک هایی با فضای محدود و کوچک بسیار کاربردی می باشند. می توان گفت این نوع شیرآلات با دیگر انواع موجود بسیار متفاوت است. این طرح هم ظاهری زیبا در قسمت ظرفشویی ایجاد میکند و هم دسترسی آب به قسمت های ظرف شویی را آسان خواهد نمود.

شیرآلات منحنی شکل

اگر خواستار این هستید که ظاهری هنری در آشپزخانه مدرن خود ایجاد کنید استفاده از شیرآلاتی شبیه به مدل زیر پپیشنهاد می گردد. بهترین ترکیب موجود برای داشتن ظاهری خلاقانه و عملکردی فوق العاده همین طرح است. سبک منحنی و تاب خورده باعث ایجاد ظاهری زیبا در سینک آشپزخانه خانه شما خواهد شد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 234

به "شیرآلات آشپزخانه به همراه جدیدترین طرح ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرآلات آشپزخانه به همراه جدیدترین طرح ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید