شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال در فاز نخست تکمیل می شود

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، در جلسه شورای فنی که با حضور معاونان و مدیران وزارت ارتباطات برگزار شد، با اشاره به افتتاح فاز نخست آزادراه تهران - شمال بر آمادگی کامل دستگاه های تابعه این وزارتخانه برای تکمیل شبکه ارتباطی این منطقه تأکید کرد.

شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال در فاز نخست تکمیل می شود

وزیر ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورها را موظف کرد که برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا هم زمان با افتتاح فاز نخست آزادراه تهران - شمال، شبکه ارتباطی این جهت نیز برقرار شود.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه پیش بینی می شود این آزادراه با استقبال گسترده مردم روبرو شود و به نوعی آزادراه تهران - شمال به یکی از جهتهای پرتردد کشور تبدیل شود، گفت: پذیرفتنی نیست این آزادراه افتتاح شود، اما شبکه ارتباطی آن برای مردم برقرار نباشد.

بر اساس اعلام مجری پروژه آزادراه تهران - شمال قطعه اول این آزادراه به طول 32 کیلومتر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

آزادراه تهران- شمال متشکل از چهار منطقه از دره کن در تهران شروع شده و تا دو راهی چالوس- نوشهر در استان مازندران ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 24

به "شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال در فاز نخست تکمیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال در فاز نخست تکمیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید