سونی: بازی های پلی استیشن همزمان روی کامپیوتر عرضه نخواهند شد

به گزارش مجله لیست پیوند، دیگر این واقعیت که سونی میخواهد بازی های بیشتری را از استودیوهای داخلی خود برای کامپیوترهای شخصی عرضه کند، بر کسی پوشیده نیست و آن ها چندین بار آن را به صراحت اعلام نموده اند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که سونی بازی های استودیوهای پلی استیشن را همزمان روی کامپیوترهای شخصی هم منتشر کند.

سونی: بازی های پلی استیشن همزمان روی کامپیوتر عرضه نخواهند شد

در مصاحبه جدیدی که رئیس استودیوهای پلی استیشن یعنی هرمن هالست با سایت گیم اینفورمر انجام داده است، او درباره عرضه بازی های پلی استیشن برای کامپیوترهای شخصی هم سخن گفته است. هرمان هالست در بخشی از حرف های خود درباره عرضه همزمان بازی ها برای کامپیوتر بیان نموده است که نمی تواند تصور کند که تجربه های منحصر به فردی که استودیوهای پلی استیشن خلق می نمایند، در زمان عرضه برای کامپیوتر عرضه شوند

هالست می گوید: به طور معمول، بین انتشار بازی ها در پلتفرم ما و کامپیوترهای شخصی حدود 2 سال فاصله وجود دارد. اما برای ادامه خلق محتوای منحصر به فرد و انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن می توانید به ما اعتماد کنید - این بخشی از علت وجود ماست. این برای ما بسیار مهم است که بیشترین استفاده را از پلتفرم خود انجام دهیم و برای نشان دادن قدرت آن ویترینی از بازی های منحصر به فرد خلق کنید و بگذاریم که مخاطبان مشاهده نمایند که این آثار چگونه به ارزش کلی تجربه پلتفرم ما اضافه می نماید.

معین است که سونی در این مدت اخیر فعالیت های خود را برای آوردن برخی از بازی های استودیوهای داخلی اش برای کامپیوتر افزایش داده است. آن ها در سال گذشته دو بازی هورایزن زیرو داون (Horizon: Zero Dawn) و دیز گان (Days Gone) را برای کامپیوتر عرضه کردند. با این حال، هر دو بازی چند سال پس از عرضه شان برای کامپیوتر آمده اند. حتی شواهدی وجود دارد که این احتمال را نشان می دهد که بازی بعدی پلی استیشن که قرار است برای کامپیوتر بیاید، آنچارتد 4 خواهد بود. علاوه بر آن، سونی به تازگی استودیو نیکسِس سافتور (Nixxes Software) را تصاحب نموده است که معروفیت زیادی برای پورت بازی ها برای کامپیوترهای شخصی دارد. حتی جیم رایان هم به صورت رسمی اعلام نموده که نیکسس قرار است در عرضه برخی از بازی های پلی استیشن به کامپیوتر یاری کند.

از آنجایی که عرضه بازی های هورایزن زیرو داون و دیز گان روی کامپیوترهای شخصی برای سونی سودآور بوده است، معین است که حداقل در حال حاضر و با این سیاست ها سونی به این کار ادامه خواهد داد اما نباید هواداران انتظار داشته باشند که سونی همچون مایکروسافت بازی ها را همزمان برای کنسول و کامپیوتر عرضه کند. در این زمینه، سیاست های فعلی سونی و مایکروسافت تفاوت های معینی دارد. مایکروسافت مدت زیادی است که تصمیم گرفته بازی های استودیوهای داخلی خود را همزمان برای ایکس باکس و کامپیوتر منتشر کند و بخش دیگری از بازار بازی ها را هم در اختیار داشته باشد.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1146

به "سونی: بازی های پلی استیشن همزمان روی کامپیوتر عرضه نخواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: بازی های پلی استیشن همزمان روی کامپیوتر عرضه نخواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید