سلطانی فر را استیضاح نه، مجازات کنید ، یک مسئول دیگر چه خیانتی کند تا عزل گردد؟

به گزارش مجله لیست پیوند، انتظار می رود نه تنها مجلس بلکه نهادهای نظارتی و امنیتی نظیر قوه قضاییه به پرونده تخلفات سلطانی فر ورود نمایند و جوابگوی ابهامات و دغدغه های پرشمار اهالی ورزش و فوتبال باشند.

سلطانی فر را استیضاح نه، مجازات کنید ، یک مسئول دیگر چه خیانتی کند تا عزل گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تمام ادوار سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش، اوضاع نابسامان استقلال و پرسپولیس تا به این حد واژه فاجعه را معنا نمی کرد. قریب به اتفاق گماشته های مسعود سلطانی فر در هیات مدیره و مدیرعاملی، چیزی جز ویرانی و بدهی برای سرخابی ها به یادگار نگذاشتند و تقریبا هر چند ماه یکبار شاهد تجمعات اعتراض آمیز طرفداران خشمگین دو تیم مقابل مجلس، وزارت ورزش یا ساختمان باشگاه بوده ایم.

دخالت در جزئی ترین تصمیات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، انتصاب منفعل ترین و بی ربط ترین افراد نزدیک به خودش در پست های مدیریتی، پرونده سازی در FIFA و فراری دادن مربیان موفقی چون استراماچونی و برانکو، جوابگو نبودن به خبرنگاران و نمایندگان مجلس، فرار چندین باره از استیضاح با لابی گری با نمایندگان، نقش آفرینی ویژه در پرونده ویلموتس، مهاجرت بی سابقه ورزشکاران و قهرمانان، افتادن سایه تعلیق روی رشته های مختلف ورزشی، انتصاب مدیران مفسد و بازداشتی در ادارات کل تربیت بدنی استان ها تنها بخشی از تخلفات سلطانی فر است که این روزها ورزش کشور را به کُما برده است.

با وجود موارد فوق و هزینه سازی هایی که سلطانی فر، وزیرِ اجباری ورزش از سال 95 تا به الان برای کشور و بیت المال داشته، انتظار می رود نه تنها مجلس بلکه نهادهای نظارتی و امنیتی نظیر قوه قضاییه به پرونده تخلفات سلطانی فر ورود نمایند و جوابگوی ابهامات و دغدغه های پرشمار اهالی ورزش و فوتبال باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 622

به "سلطانی فر را استیضاح نه، مجازات کنید ، یک مسئول دیگر چه خیانتی کند تا عزل گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر را استیضاح نه، مجازات کنید ، یک مسئول دیگر چه خیانتی کند تا عزل گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید