سالگرد ازدواج پشت درهای بسته ، کرونا بین 67 سال عشق فاصله انداخت

به گزارش مجله لیست پیوند، هرچه تأثیر کرونا ویروس عمیق تر می شود، ما در سراسر دنیا به دنبال داستان هایی هستیم که قلب هایمان را گرم می کنند. مستمری بگیر سالخورده مستقر در ورنون، کانکتیکات، نتوانست شصت و هفتمین سالگرد زندگی خود را به همراه همسرش جشن بگیرد، بنابراین وی بیرون از خانه مراقبت همسرش تابلویی را تهیه و برپا کرد.

سالگرد ازدواج پشت درهای بسته ، کرونا بین 67 سال عشق فاصله انداخت

خبرنگاران - تابلوی باب می گوید: 67 سال عاشقت بودم و هنوز هم هستم. سالگرد ازدواجمان مبارک. او آن را بیرون پنجره مرکز مراقبت از همسرش نگه داشت تا بتواند آن را ببیند و سالگرد پیوندش را با او جشن بگیرد. مانند فیلم نوت بوک، اما این زندگی واقعی برای باب و همسرش است. ژست مهربان و دوست داشتنی پیرمرد در اینترنت توفان به پا کرده و همه ما لازم است به خود یادآوری کنیم دنیا به افراد بیشتری مانند باب نیاز دارد.

نانسی با دست تکان دادن و فرستادن بوسه از پنجره اتاق طبقه دوم خود به ژست شیرین همسرش پاسخ داد. باب به NBC کانکتیکات گفت: واقعا ناراحت هستم زیرا می خواهم او در کنارم باشد و می دانم که نمی تواند.

دختر این زوج، لورا، به NBC کانکتیکات گفت که این اولین سالگرد است که والدینش از هم جدا شده اند. لورا گفت: آنها همیشه الهام بخش ما بوده اند و من فکر می کنم فقط با دیدن این که هر سال این اتفاق می افتد و هنوز هم در سالگرد ازدواجشان به هر صورت عشق خود را این گونه بیان می کنند.

منبع : hellomagazine.com

منبع: چمدان
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 366

به "سالگرد ازدواج پشت درهای بسته ، کرونا بین 67 سال عشق فاصله انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالگرد ازدواج پشت درهای بسته ، کرونا بین 67 سال عشق فاصله انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید