برطرف موانع فراوری و به کارگیری نیروهای جوان برای تحقق جهش فراوری

به گزارش مجله لیست پیوند، استاندار آذربایجان غربی گفت: برطرف موانع فراوری و به کارگیری نیروهای جوان می تواند سزعت تحقق جهش فراوری را افزایش دهد.

برطرف موانع فراوری و به کارگیری نیروهای جوان برای تحقق جهش فراوری

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با با اشاره به نامگذارى سال 99 از سوى رهبر معظم انقلاب مبنى بر جهش فراوری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای فراوریی در بیشتر استان ها تعطیل شدند، اما به دلیل نامگذاری سال جدید به جهش فراوری، ضروری است که برنامه ریزی مناسب و دقیقی انجام گردد.

او اضافه نمود: با وجود تحریم ها و شرایط سخت اتفاقات بسیار خوبی در ارتباط با بحث فراوری و راه اندازی واحدهاى راکد در سال قبل رخ داد، اگر این برنامه ریزی ها به همین صورت در سال 99 پیدا کند، شعار جهش فراوری تحقق می یابد.

استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: زیرساخت بسیاری از فراوریهای داخلی فراهم شده و شرکت های دانش بنیان هم فعالیت های بسیار موثر و مفیدی را آغاز نموده اند که این شرکت ها قطعا برای رسیدن به شعار سال نقش زیادی دارند.

شهریاری اعلام کرد: البته فراموش نکنیم که برطرف موانع فراوری و به کارگیری نیروهای جوان می تواند سرعت تحقق جهش فراوری را افزایش دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 309

به "برطرف موانع فراوری و به کارگیری نیروهای جوان برای تحقق جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موانع فراوری و به کارگیری نیروهای جوان برای تحقق جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید