دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/اصفهان رئیس مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در دنیا پساکرونا در این دانشگاه اطلاع داد.

دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا

مریم مقیمیان اظهار کرد: دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در دنیا پساکرونا در روزهای 28و 29 دی 1400 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می گردد.

دبیر علمی همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در دنیا پساکرونا اضافه نمود: در پی برگزاری پیروز نخستین همایش در سال 99 به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دومین دوره این رویداد دی ماه به صورت تلفیقی مجازی و حضوری برگزار می گردد.

وی استفاده از تجربیات، تحقیقات و اقدامات صاحب نظران و متخصصان درگیر با ویروس کرونا و تکمیل دانش حکمرانی در دنیا پساکرونا را ازجمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

مقیمیان ادامه داد: همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در دنیا پساکرونا در موضوع اصلی دستیابی به دانش سلامتی و با 10 محور بین رشته ای نظام سلامت از جمله مدیریت، حقوق، روانشناسی، محیط زیست، سبک زندگی، فنی مهندسی، تجارب تاریخی بحران و بیماری در دنیا، آموزش، پژوهش و فناوری مقاله می پذیرد.

به گزارش خبرنگاران، رئیس مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: پیش بینی می گردد این واحد دانشگاهی با برخورداری از ظرفیت همکاری بین رشته ای در دومین دوره این همایش بتواند گنجینه غنی از تجارب و دستاوردهای نوین را جمع آوری نموده و با تحلیل چالش ها در همه ابعاد، سهم بزرگی در سیاست گذاری های ملی، منطقه ای و بومی داشته باشد.

وی توضیح داد: از برنامه های پیش بینی شده در همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در دنیا پساکرونا علاوه بر پذیرش و ارائه مقاله به صورت سخنرانی و پوستر می توان پنل های تخصصی، کارگاه ها، سخنرانی های کلیدی و وبینارهای متعدد بین رشته ای را ذکر کرد.

برگزاری دومین مسابقه کسب و کارها در دوران کرونا و پساکرونا

مقیمیان یادآور شد: دومین مسابقه کسب و کارها در دوران کرونا و پساکرونا در حاشیه دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در دنیا پسا کرونا 28و 29 دی 1400در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می گردد.

دبیر علمی همایش و رئیس مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی واحد نجف آباد اظهار کرد: در پی برگزاری پیروز نخستین رویداد مسابقه کسب و کارها در دوران کرونا و پساکرونا در سال 99به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی این دانشگاه و با همکاری مرکز رشد و ساخت تجهیزات پزشکی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در نظر است دومین دوره این رویداد دی 1400برگزار گردد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه ملی را فراخوان جذب ایده های خلاقانه در حوزه برون رفت از تأثیر منفی کرونا بر کسب و کارها، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای خلاق و پایدار، توسعه کسب و کارهای آنلاین و رونق کسب و کارها در دوران پساکرونا معرفی کرد.

مقیمیان با بیان اینکه ایده های برتر مسابقه به وسیله هسته های فناور مرکز رشد ساخت تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد مورد حمایت قرار می گیرند، یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس health-corona.iaun.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1230

به "دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش ملی فراوری دانش سلامتی در مواجهه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید