حمله رحمتی به صداوسیما: باشگاه نگذارد بازی ما را پخش نمایند!

به گزارش مجله لیست پیوند، سیدمهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک بعد از فزونی 2 بر یک این تیم مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنان ما کاملا به ضعف و قوت حریف واقف بودند و از همان نقاطی که کار نموده بودیم، به گل رسیدیم، البته روی اشتباهی که از قبل به بازیکنان تذکر داده بودیم، گل خوردیم و دقایقی از بازی تحت فشار حریف قرار گرفتیم.

حمله رحمتی به صداوسیما: باشگاه نگذارد بازی ما را پخش نمایند!

رحمتی اضافه نمود: تیم مس هم فوتبال خوبی ارائه داد و واقعا تیم باشخصیتی است. در عین حال افتخار می کنم با چنین بازیکنانی کار می کنم و در ابتدای راه مربیگری ام کوشش می کنم با چنین نفراتی به خواسته های شخصی و تیمی برسم.

برای مسئولینی که شعار می دهند تاسف می خورم

سرمربی آلومینیوم اراک با انتقاد شدید از نحوه پوشش تلویزیونی بازی های این تیم اظهار کرد: واقعا تاسف می خورم برای مسئولینی که بار ها و بار ها من را در اراک دیده و عنوان نموده اند این مردم هیچ دلخوشی ای به جز فوتبال و تیم آلومینیوم ندارند؛ دست تک تک بازیکنانم را می بوسم که با تمام وجودشان برای این تیم و خوشحالی مردم زحمت می کشند و تاسف می خورم برای مسئولینی که فقط شعار می دهند.

مگر هزینه چهار تا کابل و سیم چقدر است

رحمتی با اشاره به کمبود دوربین های تلویزیونی در ورزشگاه ادامه داد: هزینه چهار تا سیم و کابل چقدر است؟ این گونه برای مردم استان ارزش قائل می شوید و وقت می گذارید؟ مگر چنین چیزی امکان دارد که با یک دوربین و بدون گزارشگر مستقر در ورزشگاه بازی را انعکاس دهند؟

باشگاه اجازه ندهد صداوسیما بازی ما را پخش کند!

وی توضیح داد: واقعا برای شما (صداوسیما) تاسف می خورم و از باشگاه و کارخانه آلومینیوم تقاضا دارم دیگر اجازه ندهند صداوسیما بازی های آلومینیوم را پخش کند. من 10 ماه است در شهر اراک هستم. بگویید امکانات تفریحی این شهر چیست؟ امروز با تیمی بازی داشتیم که واقعا جزو تیم های قوی و خوب لیگ ایران است و کمترین باخت و گل خورده را داشته، ولی متاسفانه صداوسیمای استان مرکزی بازی ما را با یک دوربین پخش می نماید!

خودمان بازی آلومینیوم را پخش می کنیم

رحمتی گفت: از رییس هیات مدیره کارخانه خواهش می کنم اجازه ندهید دوربین های صدا و سیما وارد ورزشگاه شوند، خودمان پخش می کنیم و منت کسی را نمی کشیم.

محمد چهرقانی، مدیر رسانه ای آلومینیوم در نشست خبری پس از این ملاقات گفت: دو هفته پیش می خواستم موضوعی را عنوان کنم، اما خیلی از مسئولان اجازه بیان ندادند. ولی باید امروز گفت که متاسفیم بازی در اراک برای دومین بار متوالی با یک دوربین پوشش داده می گردد. عنوان نموده اند این مشکل به علت نداشتن فیبر نوری است، ولی واقعا برای صداوسیمای استان مرکزی این قدر مشکل است؟

چهرقانی ادامه داد: به ما گفته اند باشگاه باید تهیه کند. کدام باشگاه در کل ایران چنین کاری انجام می دهد؟ هر دفعه یک توقع و یک مسئله ایجاد می نمایند و امروز شنیدیم گزارشگر در ورزشگاه نبوده و از داخل صداوسیما بازی را گزارش نموده است.

وی اضافه نمود: اگر قرار است هفته بعد چنین مواردی تکرار گردد، بازی را پوشش ندهند و ما خودمان فکری می کنیم و از بیرون اراک برای پخش بازی اقدام می کنیم. تیم به این خوبی بازی نموده و نتیجه کسب می نماید، ولی بازی فقط با یک دوربین و با کیفیتی که برای همه معین است پوشش داده می گردد که جای تاسف دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1588

به "حمله رحمتی به صداوسیما: باشگاه نگذارد بازی ما را پخش نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله رحمتی به صداوسیما: باشگاه نگذارد بازی ما را پخش نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید