توزیع واکسن ویروس کرونا در بیمارستان های انگلستان از هفته آینده

به گزارش مجله لیست پیوند، هنکاک با برنامه ریزی های صورت گرفته به نیمه اول سال آینده خوش بین است و می خواهد تا پیشرفت های قابل قبولی از جمله کنترل کرونا را انتظار دارد. بیمه خدمات درمانی انگلستان از اوایل دسامبر واکسیناسیون افراد تحت پوشش بیمه را تقبل می نماید.

توزیع واکسن ویروس کرونا در بیمارستان های انگلستان از هفته آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش منابع حوزه سلامت، از دوم نوامبر مصادف با 12 آبان، در بیمارستان های انگلستان واکسن ویروس کرونا، ساخته شرکت چند ملیتی (انگلیسی- سوئدی) آسترازنکا توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، مت هنکاک، وزیر بهداشت انگلستان، امیدوار است که کرونا تا کریسمس 2021 کنترل و تا حد قابل توجهی کاهش یافته باشد. تا به امروز هیچ واکسن واحدی برای استفاده جمعی، امن معرفی نشده بود. چندی پیش در یکی از آزمایشات واکسن کرونا ویروس که متعلق به شرکت دیگری بود، مَرد داوطلب فوت شد. او یک جوان 28 ساله برزیلی بود.

دولت انگلستان می خواهد برای اعتماد سازی مردم به واکسن ساخته شده، هزاران نفر از کارکنان خط مقدم (کادر درمان) را واکسینه کند. همزمان با ورود شات های واکسن کرونا ویروس به بیمارستان های انگلستان، دولت در حال تهیه تدارکات امنیتی است و برای تامین امنیت با پلیس محلی و ارتش، هماهنگی ها را انجام می دهد.

هنکاک با برنامه ریزی های صورت گرفته به نیمه اول سال آینده خوش بین است و می خواهد تا پیشرفت های قابل قبولی از جمله کنترل کرونا را انتظار دارد. بیمه خدمات درمانی انگلستان از اوایل دسامبر واکسیناسیون افراد تحت پوشش بیمه را تقبل می نماید.

دکتر آنتونی فاچی، کارشناس بیماری های عفونی کاخ سفید، پیش از این گفته بود که تا ابتدای ماه دسامبر روشن خواهد شد که واکسن کدام شرکت دارویی بی خطر است.

گزارش ها حاکی از این هستند که تعداد 340 میلیون دوز واکسن کرونا ویروس در انبارهای انگلستان است؛ اما هنوز معین نشده است که هر نفر احتیاج به چند دوز از این دارو دارد. پیش بینی می شود برای ریشه کن کردن این بیماری، هر نفر احتیاج به 2 الی 3 دوز واکسن کرونا داشته باشد.

انگلستان ادعا دارد که این واکسن بهتر از دست خالی بودن در برابر کرونا است و در واقع این واکسن را حداکثر شانس در برابر ویروس کرونا می شناسد. یکی از محققان این ویروس می گوید: زندگی ما تا تابستان 2021 به حالت طبیعی بر نمی شود و ممکن است تا ماه ژوئیه ملزم به استفاده از ماسک باشیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 651

به "توزیع واکسن ویروس کرونا در بیمارستان های انگلستان از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع واکسن ویروس کرونا در بیمارستان های انگلستان از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید